Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Cytat
Karolcia6782
Ja jestem nauczycielka j,niemieckiego. Ale nie rozumiem takich próśb na szafce, wszeszie pełno jest osob znajacych niemiecki i tłumaczy. Ale najlepiej żeby ktos zrobil to za darmo.

Ja nie mogę co ja tutaj czytam. Kobieto obudź się ciesz się ,że umiesz język obcy i w szkole też go uczysz za grosze. Jeżeli ktoś zwraca się o pomoc to włos by ci z głowy spadł jakbyś pomogła? A nie tylko krytykowała innych i dowalała. Wielka Pani nauczyciel , w życiu bym takiej nie chciała gdzie tylko się liczy kasa, kasa, kasa. Sam dojazd, rehabilitacja, noclegi, jedzenie itp kosztuje. Nie wiadomo czy autorka zarabia multum pieniędzy, czy ma mało. Ja jestem takim człowiekiem jak ktoś prosi o pomoc to jeżeli potrafię i mogę to pomagam. Nie wiadomo co ciebie w życiu czeka, czy kiedyś nie będziesz potrzebowała,,DARMOWEJ PORADY,, i cała reszta ci będzie prawić kazania idź sobie do tłumacza ha ha. Po prostu ręce mi opadają. Ale niestety tu tak jest ktoś prosi o pomoc , nieraz w sprawach błahych a kilka sępów tylko czeka jak i gdzie i z której strony ją zgnoić.

zweryfikowana
Posty: 39
Ostrzeżenia: 7/5

Wypowiedzi Karolci pozostawię bez komentarza bo nie chcę się zniżać do jej poziomu.
DO AUTORKI Ja chętnie pomogę w tłumaczeniu na angielski (skończyłam studia w angli plus mąż jest anglikiem) jeśli taka opcja wchodzi w grę bądź nie będziesz miała tłumacza na niemiecki. Proszę o wiadomość na priv. Pozdrawiam i życzę zdrówka, wytrwałości



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-11-11 22:10 przez MaluchZakopane.

I tak trzeba trzymać dziewczyny
jeśli jest taka potrzeba pomagajmy sobie nawzajem,bo nigdy nie wiadomo kiedy i my będziemy potrzebować pomocy...
Czego nie można powiedzieć o Sz.P Karolci nauczycielki od niemieckiego :0
niby taka Pani nauczycielka a pomóc nie pomoże,bez serca trzeba być;/



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-11-12 00:51 przez ewelcia_812.