Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Inhalator pomoc w wyborze

30 sty 2012 - 17:14:28

A moja lekarka mi odradziła stosowanie inhalatora.dziwna sprawa bo mój 3latek we wrzesniu poszedl do przedszkola i juz miał 2 zapalenia oskrzeli,zapalenie płuc i krtań.Przy tym za kazdym razem katar.Ona nie widzi w tym nic dziwnego bo syfy w powietrzu i chore dzieci w przedszkolu...ale zeby co chwilę?Myslę o zmianie lekarza,ale czy tak sama mogę syna inhalować?i czym?

Inhalator pomoc w wyborze

30 sty 2012 - 17:25:04

Cytat
moniaa43
A moja lekarka mi odradziła stosowanie inhalatora.dziwna sprawa bo mój 3latek we wrzesniu poszedl do przedszkola i juz miał 2 zapalenia oskrzeli,zapalenie płuc i krtań.Przy tym za kazdym razem katar.Ona nie widzi w tym nic dziwnego bo syfy w powietrzu i chore dzieci w przedszkolu...ale zeby co chwilę?Myslę o zmianie lekarza,ale czy tak sama mogę syna inhalować?i czym?


Nie jestem lekarzem, aczkolwiek dla mnie to dziwne podejście lekarza .... właśnie jak dzieci mają zapalenie oskrzeli czy płuc to lekarz zaleca inhalację. Przecież wówczas podaje się leki na rozszerzenie oskrzeli itp. Tymbardziej skoro Twój synuś ma już 3 latka, mój mając 4 mce miał już inhalację. Prawdą jest fakt, że ja na własną rękę nigdy nie stosuję, zawsze konsultuję to z lekarzem, by odpowiednio dobrać skład do inhalacji, więc może faktycznie udaj się do innego lekarza, taka inhalacja odpowiednio dostosowana na prawdę pomoga, ja będąc Tobą poradziłabym się innego specjalisty.

Zdrówka życzę dla synka !!! ;)))))

Inhalator pomoc w wyborze

30 sty 2012 - 17:49:12

Dzięki za odpowiedz;)najgorsze jest ze w tej mieścinie,w ktorej teraz mieszkam nie dostalam sie do 2 innych przychodni zeby dziecko przepisać,a w tej gdzie jesteśmy teraz jest tylko 2 pediatrow,jedna gorsza od drugiej.Pozostaje chodzic prywatnie.Ja nie wiem za co się w tym kraju płaci składki...

Inhalator pomoc w wyborze

30 sty 2012 - 18:11:58

Cytat
moniaa43