Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Zaczynam ten wątek, ponieważ mam skierowanie do szpitala dla mojego 3 letniego syna na operację usunięcia wodniaka jądra lewego. Bardzo się obawiam jak to będzie. Mój syn nigdy nie nocował poza domkiem i swoim łóżkiem i jest strasznym domatorem. Sama również nie mam dużego doświadczenia w pobytach w szpitalu bo tak naprawdę to leżałam kilka dni po porodzie i tyle. Może możecie mi doradzić co ze sobą zabrać? Jak sobie poradzić z małym buntownikiem będąc już w szpitalu? Nie wyobrażam sobie tego, bo w tej chwili synek zasypia z kaszką i gdyby nie dostał jej do snu to chybaby nie zasnął, a przed operacją na pewno nie dostanie kolacji (w środę mamy się położyć a w czwartek ma być zabieg).
Proszę Was o rady.

A mozesz zostac przy malym na noc ?W niektorych szpitalach matka moze zostac na noc z dzieckiem.Nie wiem jak to jest gdy sie zostawia na noc,napewno trudne dla matki jak i dla dziecka.Kiedy moja corka miala operacje ja nocowalam razem z nia w szpitalu,ale to byl Rzym.Mysle tez ze maly bedzie troche zainteresowany sytuacja,poniewaz bedzie w innym powmieszczeniu na sali beda rowniez inne dzieci,zorientuj sie czy w Twoim szpitalu jest jakis pokoik zabaw dla maluchow,to mu umili czas przebywajac w takim pokoiku.

A nie wiesz ile dni będziecie w tym szpitalu??
dla każdego dziecka pobyt w szpitalu to wielki szok, najlepiej żebyś cały czas przy nim była.Może będą tam inne dzieci w jego wieku to bedzie sie z nimi bawił i jakos to przetrwacie :)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-04-21 19:49 przez anka_snk1.