Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Kiedy pije to się krztusi

14 wrz 2009 - 12:19:54

Dziewczyny powiedzcie mi co mam zrobić??? Za każdy razem kiedy próbuje dać mojej córce coś do picia strasznie się krztusi. Ma dopiero 3 miesiące i jest karmiona mlekiem modyfikowanym Bebilon Pepti 1 do którego muszę dodawać zagęszczacz, bo inaczej jest tragedia. Już ręce mi opadają bo przecież mała powinna pić wode lub herbatki jeśli jest sztucznie karmiona. Lekarka nic mi na to nie powiedziała. POMOCY, POMÓŻCIE!!!



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2009-09-14 12:21 przez kamilak86.

Kiedy pije to się krztusi

14 wrz 2009 - 12:42:38

Myślę, że najlepiej poszukaj dobrego pediatry. Nie znam się na tym, ale może to ma związek z wiotkością krtani-to ustępuje ok 4 miesiąca życia. Nie, no koniecznie szukaj dobrego lekarza, jak Cię stać to najlepiej spróbuj prywatnie-oni lepiej słuchają i trafniej stawiają diagnozy (pieniądze jak widać dobrze wpływają na słuch i umiejętność kojarzenia).

Kiedy pije to się krztusi

14 wrz 2009 - 12:50:53

Witaj. Nie wiem czy to ten sam problem co u mojego. Ale mój synek jak jadł mleko modyfikowane bebilon to okropnie się krztusił, do tego miał zły smoczek (wymieniłam na taki odpowietrzaczem). O piciu wody czy herbatki przy starym smoczku tez nie było szans. Mleko wymieniłam na Bebiko, znacznie lepiej je od początku stosowania. Do tego wymieniłam mu smoczek na taki właśnie z odpowietrzaczem, żeby nie musiał ciągle wyciągać smoczka aby nabrać powietrza. A poza tym zaczęłam mu bardziej na płasko podawać, a nie pod katem jak mówią na 90stopni czy ile tam stopni nie pamiętam. Bo w momencie kiedy miał bardziej płasko, to miał własne tempo w jakim mu herbatka czy mleczko leciało. A jeśli to wszystko już próbowałaś, to może warto prywatnie iść do jakiegoś dobrego pediatry, który nie oleje sprawy jak w szpitalu?;)

Kiedy pije to się krztusi

14 wrz 2009 - 13:06:56

Cytat
kamilak86