Obecnie rozmawiamy o:

transportery taśmowe

36 minut temu

sprawdzony stomatolog

39 minut temu

sklep detailingowy

godzinę temu

kosmetyki samochodowe

godzinę temu

dresy na ulice

godzinę temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Jak spędzać czas z 12-latką?

13 sie 2013 - 14:37:35

Na kilka dni przyjedzie do nas siostra mojego partnera życiowego, młodsza od niego o dwanaście lat :) On pracuje i będziemy miały dwa całe dni od rana do nocy dla siebie, a ja dziewczynkę dopiero poznaję, nie wiem o niej zbyt wiele a i chłopak tak rzadko z nią przebywa, że niewiele jest w stanie pomóc.

Stąd moje pytanie, ponieważ nie mam doświadczenia w obcowaniu z dziećmi w tym wieku, jak możemy ten czas wykorzystać? Będą zakupy w centrum handlowym bo obiecałam ale to mało. Mam wrażenie, że 12-latka to jeszcze nie nastolatka "pełną gębą" żeby jej fundować jakieś bardziej "dojrzałe" rozrywki ale już nie dzieciaczek żeby się bawiła.

Pomóżcie proszę, każda sugestia będzie cenna! :)

Jak spędzać czas z 12-latką?

13 sie 2013 - 14:43:05

zoo, wyjscie do kina na jakis film animowany, jakies wesole miasteczko?

Jak spędzać czas z 12-latką?

13 sie 2013 - 14:45:51

dzięki, w zoo już z nami była, także w aquaparku... wesołego miasteczka w Toruniu nie ma niestety a na film animowany jest "za duża" zdecydowanie - bardziej ją ciągnie do horrorów heh...

to jest naprawdę trudne wyzwanie zorganizować czas dziecku w takim przejściowym wieku :/

Jak spędzać czas z 12-latką?

13 sie 2013 - 15:11:19

po prostu się spytać co ma ochotę robić a nie na siłę wymyślać..

Jak spędzać czas z 12-latką?

14 sie 2013 - 20:08:15

Cytat
Darmoszka
po prostu się spytać co ma ochotę robić a nie na siłę wymyślać..

dziewczynka jest nieśmiała i cicha, to świetne dziecko tak mi się zdaje ale nikt jej nigdy nic nie proponował i nigdzie nie zabierał, ona się nie upomina sama ech

Jak spędzać czas z 12-latką?

14 sie 2013 - 20:33:11

Baj pomorski, PLANETARIUM!!!

Jak spędzać czas z 12-latką?