Obecnie rozmawiamy o:

Co myslicie

gorący temat

Kosmetyczka w Warszawie

wczoraj o 14:10

Kosmetyki Faberlic

przedwczoraj o 9:30

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki

SPONSORING

28.12 o 20:56

tanie ciasta przepisy

15.01 o 13:31

Mary Kay opinie

30.08 o 20:51

Aktywne użytkowniczki

BABY SHOPPING LIST = CZĘŚĆ 5

13 sie 2012 - 11:00:50

Z racji tego ze 4 częsc jest juz niesamiwicie obszerna i ciezko sie w niej odnalezc:) postanowialam zalozyc kolejna czesc:)
zbliza sie jesien kupujemy nowe ciuszki wiec wrzucamy nasze zdobycze:)pozdrawiam

ja dzis kupilam..wszystko po 9zł/szt.:) jeszcze nie uprane ani nie wyparasowane ale i tak jestem zadowolona :)

Czesc IV ----> Baby Shopping
<moderacja-tytuł>





Zmieniany 3 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-08-13 11:48 przez moderator.

BABY SHOPPING LIST = CZĘŚĆ 5

13 sie 2012 - 11:11:16

shopping list, nie shipping list, ten wątek nic nie ma wspólnego z żeglugą, chociaż ... czy ja wiem .... odrobinę żeglujemy po sklepach ;)

BABY SHOPPING LIST = CZĘŚĆ 5

13 sie 2012 - 11:14:06

maz wczoraj czyscil klawiature i mi literki zle powkladal nawet nie zauwazylam ze jest tam blad specjalnie bym tak nie napisala:P

BABY SHOPPING LIST = CZĘŚĆ 5

13 sie 2012 - 11:36:29

he he to ja też wkleję moje łowy SHIPPINGOWE :)

bajkoczytacz

Czapeczka i chustka z Tchibo
Koszulka Arcado
komplecik na rower Atlantic (rower też ma czarno żółty)

mniejsze rozmiary były z czarnymi spodenkami



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-08-13 12:19 przez CHRUPEK.

BABY SHOPPING LIST = CZĘŚĆ 5

13 sie 2012 - 11:55:12

Chrupek fajny ten "przejechany" rowerowy komplecik i koszulka też, nie znam firmy ale muszę znaleść coś podobnego na ćwiczenia do przedszkola :)

BABY SHOPPING LIST = CZĘŚĆ 5

13 sie 2012 - 12:08:32

To ATLANTIC (robią bieliznę), komplecik kosztował całe 12zł :)

BABY SHOPPING LIST = CZĘŚĆ 5

13 sie 2012 - 12:15:00

Chrupek komplecik bomba !

BABY SHOPPING LIST = CZĘŚĆ 5

13 sie 2012 - 12:47:38

Zakupiłyście super ciuszki.
My robimy młodej mały remoncik pokoju więc zakupy remontowo-wystrojowe robimy a w dodatku przez to nie mam czasu wyrwać się na shopping, muszę po Allegro pobuszować, bo mi ochoty narobiłyście:)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-08-13 18:27 przez MagdaM76.

BABY SHOPPING LIST = CZĘŚĆ 5

13 sie 2012 - 19:14:56

właśnie wróciłam z zakupów i to nasze zakupki




jeszcze spodnie jeansowe i naprasowanki cars
zrobię fotki to wkleję

BABY SHOPPING LIST = CZĘŚĆ 5

13 sie 2012 - 19:39:44

a to nasze zakupki dla młodej i okruszka :)
a u pań pełne szaleństwo :D



BABY SHOPPING LIST = CZĘŚĆ 5

13 sie 2012 - 19:45:32

H&M slim pull-on

i naprasowanki H&M CARS

i to co juz wkleiłam w poście wyżej

Incognito - dres wymiata!!



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-08-13 19:46 przez CHRUPEK.

BABY SHOPPING LIST = CZĘŚĆ 5

13 sie 2012 - 20:48:00

Chrupek ile dałaś za H&M slim pull-on ??

BABY SHOPPING LIST = CZĘŚĆ 5

13 sie 2012 - 20:51:35

Zapłaciłam 59,90zł
były jeszcze takie jasne szare i niebieskie ale szare mi się nie podobały a w niebieskich wyglądał okropnie jak by miał ze 3 pieluchy na tyłku po za tym to do przedszkola to zaraz by były kolana czarne więc zdecydowałam się na ten ciemny granat. Nie będzie widać brudu i najładniej w nich wygląda, mają od środka czerwone szwy więc można wywinąc nogawki do wyższych trampek :)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2012-08-13 20:56 przez CHRUPEK.

BABY SHOPPING LIST = CZĘŚĆ 5

13 sie 2012 - 22:16:06

Dziewczyny-same śliczności jak zwykle:)
Chrupek-zakupki extra:)
incognito-te kokardki mnie rozbrajają:)
Moje skromne-zamawiałam kumpeli ciuszki dla synka i przy okazji moim wzięłam,bo nowe dorzucili:)
Jeszcze mi Kejsi fajowy sweterek kupiła,ale to wrzucę potem jak się ona tu pojawi,bo nie mam fotki:)


BABY SHOPPING LIST = CZĘŚĆ 5

13 sie 2012 - 22:44:07

CHRUPEK super ubranka.
Agawa, najlepsze zakupy to te przy okazji:)
Nigdy nie zwracam uwagi na ubranka dla chłopców z racji posiadania córci, ale musze stwiedzic, że superowe teraz są.
Incognito ciuszki dla młodej damy śliczne.
Ja skromnie, zakupiłam sweterek na szafce (zdjęcie zapozyczone od szafowiczki - dziękuję)


Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Ciężkie noce ... ;/