Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Nauczycielki w przedszkolu

06 gru 2010 - 15:08:05

Dziewczyny, mam pytanie, bo ze swoich czasów nie pamiętam. Czy Panie w przedszkolu prowadzą daną grupę dzieci przez wszystkie lata edukacji przedszkolnej czy zmieniają się wraz z awansem dziecka do nastepnej grupy?

06 gru 2010 - 15:21:41

Ja jestem nauczycielką w przedszkolu, zazwyczaj jest tak, że od 3 latków do 6 latków są te same panie, lecz czasem choroby, urlopy macierzyńskie lub dla poratowania zdrowia lub wiele innych czynników może sprawić, że zmieni się kadra

06 gru 2010 - 15:27:52

To wszystko zależy od organizacji w danym przedszkolu.Ja z racji studiów(pedagogika)miałam praktyki w trzech różnych przedszkolach i właściwie tylko w jednym Pani/ciocia była od początku do końca ta sama.W drugim przedszkolu 3-latki miały inną Panią ,potem 4i5-latki inną ,a zerówka czyli 6-latki jeszcze inną.U mnie na osiedlu z kolei w jednym przedszkolu przez wszystkie grupy jest ta sama Pani ,a tylko zerówka z racji przeniesienia jej do szkoły ma nową Panią.Drugie osiedlowe przedszkole wogóle jest podzielone na pół(lokalowo) i maluszki,3-latki mają jedną Panią ,potem przenoszą się do innego budynku i mają w do końca już ta samą Panią.
Także z tego co ja się zdążyłam zorientować to zależy od organizacji i warto o takie rzeczy pytać wcześniej ,bo to dla dziecka jest bardzo ważne.

06 gru 2010 - 15:42:36

U nas w przedszkolu dzieci mają od początku do końca te same panie, a w żłobku np panie co rok się zmieniają.

06 gru 2010 - 18:28:37

Dzięki dziewczyny za odzew :) Musze zapytać jak jest u nas, dopiero teraz mnie to zastanowiło. Mam nadzieje, ze za rok kadra sie nie zmieni, bo mój synek się bardzo przywiązał do obecnych Pań.

22 sty 2011 - 14:59:52

Najlepiej spytać jak sytuacja ma się w danym przedszkolu, bo bywa różnie. Oczywiście, najlepiej byłoby aby były te same panie przez cały czas, ale bywa tak, że zmieniają się co roku.