Obecnie rozmawiamy o:

Ząbkowanie

gorący temat

ból menstruacyjny

wczoraj o 20:56

Nietolerancja laktozy

wczoraj o 17:05

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

czy nie za dużo przybiera?

12 wrz 2009 - 17:12:33

Cześć dziewczyny, moja córeczka po urodzeniu miała 3655 i 56 cm. Otóż 16 września skończy 3 miesiące a już ma 7,5 kg. Jeden lekarz powiedział że za dużo przybiera(karmię wyłącznie piersią) i że mam ją głodzić...co dla mnie jest niepojęte, jak można głodzić dziecko. Drugi lekarz powiedział że wygląda już na półroczne dziecko, ale że to fajnie że przybiera. Sama nie wiem co o tym myśleć :/

czy nie za dużo przybiera?

12 wrz 2009 - 17:32:02

moj ma 3 miesiace i wazy 6kg a jaksie urodził 4kg wazył

czy nie za dużo przybiera?

12 wrz 2009 - 18:48:51

Jeśli karmisz tylko piersią to może przybierać ile chce (tak mówił nasz pediatra), byle nie za malutko, a niektórzy mówią, że byle w ogóle przybierał.

czy nie za dużo przybiera?

12 wrz 2009 - 19:56:35

Viki niech przybiera ile chce, moj synek starszy tez tak szybko przybieral ale i bardzo szybko rosl, ten mlodszy jest jeszcze ciezszy i dluzszy ale juz na butelce. Jak zacznie raczkowac, biegac, chodzic to sam spadnie i przystopuje :-)

czy nie za dużo przybiera?

22 wrz 2009 - 15:46:21

Cytat
Vicki22
Cześć dziewczyny, moja córeczka po urodzeniu miała 3655 i 56 cm. Otóż 16 września skończy 3 miesiące a już ma 7,5 kg. Jeden lekarz powiedział że za dużo przybiera(karmię wyłącznie piersią) i że mam ją głodzić...co dla mnie jest niepojęte, jak można głodzić dziecko. Drugi lekarz powiedział że wygląda już na półroczne dziecko, ale że to fajnie że przybiera. Sama nie wiem co o tym myśleć :/

Jak Maks się urodził ważył 3755 i miał 56 cm. Jak był ważony w 3 miesiącu ważył 7800 i miał 62 cm. Jest sliczny i zdrowiutki, więc olej tamtego lekarza i ciesz się, że malutka tak ładnie się rozwija!

czy nie za dużo przybiera?

22 wrz 2009 - 16:46:53

nie słuchaj lekarza, czasami jest tak, że w pierwszych miesiącach dziecko przybiera na wadze dużo wiecej ( moja Kaja co miesiąc ponad 1 kg!) ale później wszystko się wyrównuje

czy nie za dużo przybiera?

22 wrz 2009 - 16:49:20

Cytat
Vicki22
Cześć dziewczyny, moja córeczka po urodzeniu miała 3655 i 56 cm. Otóż 16 września skończy 3 miesiące a już ma 7,5 kg. Jeden lekarz powiedział że za dużo przybiera(karmię wyłącznie piersią) i że mam ją głodzić...co dla mnie jest niepojęte, jak można głodzić dziecko. Drugi lekarz powiedział że wygląda już na półroczne dziecko, ale że to fajnie że przybiera. Sama nie wiem co o tym myśleć :/

O matko! Co to za lekarz? Twoja córcia karmiona piersią z pewnością będzie wiecęj przybierała,ale możesz się jedynie z tego cieszyć :-) Ważne,że ma apetyt :-) Miałabyś większe zmartwienie gdybyś miała niejadka ;-)
Mój synek ważył po urodzeniu 4,020,a kiedy skończył trzy miesiące ważył 7,700 ( w czwartym miesiącu już 9,250).
Nie martw się wagą,bo kiedy dzidzia zacznie się więcej ruszać to i przyrost masy ciała będzie mniejszy :-)

czy nie za dużo przybiera?

22 wrz 2009 - 17:04:45

To ja wam coś powiem!Mój synek ważył 7kg jak miał 7tygodni;-)Tak-7 tygodni!Lekarz myślał,że waga mu się popsuła;-)))Ale urodził się dośc duży bo 4kg i 60cm.I karmiłam tylko piersią!

czy nie za dużo przybiera?

22 wrz 2009 - 19:26:57

Cytat
Vicki22
Cześć dziewczyny, moja córeczka po urodzeniu miała 3655 i 56 cm. Otóż 16 września skończy 3 miesiące a już ma 7,5 kg. Jeden lekarz powiedział że za dużo przybiera(karmię wyłącznie piersią) i że mam ją głodzić...co dla mnie jest niepojęte, jak można głodzić dziecko. Drugi lekarz powiedział że wygląda już na półroczne dziecko, ale że to fajnie że przybiera. Sama nie wiem co o tym myśleć :/
Kochana wcale nie przybiera za dużo.Fajnie że tak rośnie, nie słuchaj lekarza.Mój synek jak się urodził ważył 4 kg a jak miał 4 tygodnie ważył 5600.I nikt mi nie kazał go głodzić.

czy nie za dużo przybiera?

22 wrz 2009 - 20:48:36

moj ma 2m-ce i wazy 6kg:) lekarz sie smiał ze okaz zdrowia!!!!
ale to nic: kolezanki syn urodził sie 3400 a jak mial miesiąc ważyl 5100 !!!!!!!! w przychodni miał przezwisko-REKORDZISTA !(KARMIONY PIERSIA)

czy nie za dużo przybiera?

22 wrz 2009 - 21:02:12

Spokojnie. jeśli karmisz piersią, to na pewno nie przekarmiasz córeczki. Mój synek przybierał ponad dwa kilo przez pierwsze miesiące życia też na piersi i nikt nie robił z tego problemu. Byłby problem, gdybyś karmiła mlekiem modyfikowanym lub kaszką. Pamiętaj, że skład i ilość Twojego mleka dostosowuje się do potrzeb twojego dziecka. Dziewczynka szybko rośnie, prawdopodobnie będzie wysoka, nie ma się czym zamartwiać.
Pozdrowienia.

czy nie za dużo przybiera?

22 wrz 2009 - 21:52:32

jeju to mój malutko przybiera na wadze ma prawie4 miesiace skonczy 3pazdziernika a wazy 5200i ma62cm

niezweryfikowana
Posty: 380
Ostrzeżenia: 2/5

czy nie za dużo przybiera?

22 wrz 2009 - 21:53:58

Moja też dużo przybrała przy urodzeniu ważyła 2560 a teraz 6,5 a ma 4 ms :o Mój pediatra też mówił że ma na dietę przejść ale ja dzieck nie będę głodzić:)

czy nie za dużo przybiera?

22 wrz 2009 - 22:04:00

Właśnie dziś byłam u lekarza i moja mała już waży 7200 :) ma 3 miesiące i 6 dni

czy nie za dużo przybiera?

22 wrz 2009 - 22:22:49

Nie sądzę aby za dużo przybierała.Moja Mała w dniu urodzin ważyła 330 teraz dokładnie była ważona na 3 miesiące to ważyła 6320. Jest to tak w sam raz. Moj synek był karmiony mlekiem krowim z kaszką kukurydzianą -8lt temu i ważył w wieku niespełna 4 miesięcy ok. 8 kg. Zreszta rozmawialam z pediatrą ostatnio, mowiła że można sie martwić jeżeli dziecko przybiera mniej niż 600 miesięcznie a więcej niż 800 tygodniowo. Także chyba mieścisz się w normie. mniej więcej jak widać mała przybiera ok. 300-350 tygodniowo. Ja jak jeszcze na początku karmiłam piersią to Mala też przybierała ok. tylu gram tygodniowo i lekarka mówiła że super.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

2,5 letnie dziecko. przedszkole.