Obecnie rozmawiamy o:

Ząbkowanie

gorący temat

ból menstruacyjny

dzisiaj o 20:56

Nietolerancja laktozy

dzisiaj o 17:05

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

czerwcowe bobasy

16 wrz 2009 - 14:54:22

Moja Oliwka 1.06.09
A mam pytanko ile ważą i mierzą teraz wasze pociechy bo moja5.900 i ma 61 cm i boje się że trochę za mało

czerwcowe bobasy

16 wrz 2009 - 16:00:15

Mój synek urodził się 3 czerwca 2009.

czerwcowe bobasy

16 wrz 2009 - 16:01:55

synek teraz waży 5.100i i ma 61cm

czerwcowe bobasy

16 wrz 2009 - 16:25:39

Moja Zuzia ma obecnie 3 miesiące i dwa dni. Dzisiaj właśnie byłyśmy na 2 szczepieniu. Mierzy sobie 61 cm, a waży 6430. Przy porodzie ważyła 3320. Żarłok jest okropny. Nawet zaczęłam jej już zagęszczać mleko kaszką bo ciężko jej było wytrzymać 3 godziny, teraz je co 4 godziny. Nigdy nie miala problemow z brzuszkiem dlatego sobie pozwoliłam przyśpieszyć wprowadzenie nowego pokarmu. Ale wcale nie wygląda na tyle ile waży. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.

czerwcowe bobasy

16 wrz 2009 - 18:17:09

Ja mojej dodaję łyżkę kaszki do mleka od tygodnia i jest o.k.
Nie wiedziałam jak zareaguje bo jest na nutramigenie bardzo ulewała miała kolki i słabo przybierała na wadze mam nadzieję że jak zacznę jej rozszerzać dietę to będzie lepiej przybierac

czerwcowe bobasy

16 wrz 2009 - 18:30:25

juz kaszke dodajecie?hmmm moze tez zaczne...bo cos za czesto mi sie budzi w nocy.A ktoras z was karmi jeszcze piersia?Moj maly juz bardziej woli butle,bo widomo wygodniej mu,ale jeszcze staram mu dawac z piersi.z butelki wypija 150ml,i tak nie zawsze doje,a w ycuszkach nie mam tak wiele...
A jak u was?

czerwcowe bobasy

16 wrz 2009 - 18:52:43

Oliwia zjada po 130ml. gdzieś co2- 3 godziny ale za to w nocy śpi od21 do 5 rano czasami obudzi się koło 3 ale to zdarza sie sporadycznie .
W ciągu dnia wychodzi okoł6-7 posiłków w tym jeden z kaszką w południe potem spacer i śpi trzy godziny więc jak widać jest bardziej syta

czerwcowe bobasy

16 wrz 2009 - 20:35:00

a ja karmie piersiom i i od tygodnia podawałam marchewke i jabłko

czerwcowe bobasy

16 wrz 2009 - 21:04:48

MAJA UR. 19 CZERWCA 2009

czerwcowe bobasy

16 wrz 2009 - 21:45:42

Moja pediatra mówila że jeżeli dziecko przybiera minimum 600 gram miesięcznie to jest ok. A jedne dzieci jak wiadomo ważą więcej inne mniej, na pewno będą lepiej przybierać lepiej na wadze. Z drugiej strony wcale im się nie dziwię że niektóre słabo jedzą jak jedzą na okrągło jedno i to samo, ten sam smak - chcą czegoś innego i lepszego. :)

czerwcowe bobasy

16 wrz 2009 - 21:51:25

Chyba też zacznę zupki powoli robić. Takie własne. Przy pierwszym przecieralam przez sito, teraz muszę kupić dobry mikser. Pierwszy strasznie uwielbial buraczkową. Zobaczymy narazie marchwiankę i jabłuszko, a potem zaczniemy wprowadzać po troszeczkę inne. Apropo kaszek to pierwszy od 3 miesiąca był na rozrzedzonym z wodą mlekiem krowim i kaszce kukurydzianej - chlopak urósl wielki i silny i nic mu nie było.

czerwcowe bobasy

17 wrz 2009 - 00:42:22

jak tak czytam ile wasze bobasy wypiją to mój cos za mało czasem robie mu mleko jak gdzies jade to wypije 125.

czerwcowe bobasy

22 wrz 2009 - 19:21:04

Witam!!!
Moja corka Viktoria urodzila sie 29.06 i na dzien dzisiejszy wazy 5500kg.i 60cm i pani doktor powiedziala ze prawidlowo

czerwcowe bobasy

22 wrz 2009 - 19:28:27

Moja corcia jest z 28 czerwca 2005 r. =D

czerwcowe bobasy

22 wrz 2009 - 19:38:40

no Maksio waży 7800 i ma 62 cm (dane z 3 miesiąca).

My czekamy jeszcze na pokarmy tzw. stałe do przekroczenia 4 miesiąca ;)

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

BOBASY Z LUTEGO 2009