Obecnie rozmawiamy o:

obraz na płótnie

gorący temat

najtańsza apteka

wczoraj o 20:20

Meble

wczoraj o 19:04

Sypialnia tapeta

wczoraj o 16:04

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

09.07 sprzedałam 5 sztuk wieszaków ozdobnych. Jako, że wieszaki znajdowały się w moim rodzinnym domu pojechałam po nie w weekend i 16.07 zostały wysłane paczką ekonomiczną z numerem nadania: 00259007733173324134
Jak widać dziewczyna przeciągała odebranie paczki i ostatecznie odebrała 21.06
Dziś dostałam wiadomość, że brakuje jednego wieszaka w paczce. Dziś, czyli po 18 dniach od odebrania paczki...
Osobiście jestem pewna, że wysłałam 5 wieszaków i mam jak najbardziej czyste sumienie, jednak dziewczyna zaczyna straszyć zgłoszeniem sprawy...
Co byście zrobiły na moim miejscu? :)

skoro masz czyste sumienie to nie masz sie czym przejmowac.

co do samego odebrania przesyłki: awizo zostało zostawione w piątek popołudniu a paczka odebrana w poniedziałek popołudniu więc ja tu nie widzę "przeciągania" w odbiorze bo w końcu był weekend i większość placówek jest nieczynna

a co do niezgodności ilości towaru to pytałaś ją dlaczego nie zgłosiła Ci tego od razu po odebraniu paczki? ja po 18 dniach nie przyjęłabym reklamacji

Cytat
Babilonia
co do samego odebrania przesyłki: awizo zostało zostawione w piątek popołudniu a paczka odebrana w poniedziałek popołudniu więc ja tu nie widzę "przeciągania" w odbiorze bo w końcu był weekend i większość placówek jest nieczynna

a co do niezgodności ilości towaru to pytałaś ją dlaczego nie zgłosiła Ci tego od razu po odebraniu paczki? ja po 18 dniach nie przyjęłabym reklamacji

nie zauważyłam, że był to weekend ;)

Tłumaczy się wyjazdem na wakacje, ale skąd mogę to wiedzieć, skoro nie mam żadnych dowodów? Poza tym przykro mi, ale to jednak 18 dni od odebrania.

gdybym to ja dostała niekompletne zamówienie nie czekałabym aż wrócę z wakacji tylko od razu zgłosiłabym braki. także myślę, że panna coś kręci...
aby uniknąć takich sytuacji w swoich regulaminach zakupów mam zapisane, że reklamacje przyjmuje tylko w dniu odebrania towaru

Cytat
Babilonia
gdybym to ja dostała niekompletne zamówienie nie czekałabym aż wrócę z wakacji tylko od razu zgłosiłabym braki. także myślę, że panna coś kręci...
aby uniknąć takich sytuacji w swoich regulaminach zakupów mam zapisane, że reklamacje przyjmuje tylko w dniu odebrania towaru

Faktycznie to dobry pomysł z takim dopiskiem, bo jak widać ludzie będą kręcić na wszystkim ;/

Ale czym cie straszy?po 18 dniach sie doliczyla ze ma 4 a nie 5.niech nie bedzie smieszna.niech to zglasza.pierwsze pytanie jakie uslyszy to czemu potakim czasie cie o tym powiadomila.

Ktos odebral jednak paczke, i nie wierze ze w dobie tel kom dziewczyna nie kontaktowala sie z odbiorca i nie pytala co przyszlo i w jakiej ilosci. Ewidentnie cos kreci lub odbiorca w ramach rekompensaty za odebranie paczki wzial sobie wieszaczek:) ciekawa sprawa ale na reklamacje za pozno:)

To są jakieś jaja.. w ogóle bym się tym nie przejęła...

No to widzicie jakie teraz potrafią być kupujące :/ Wszędzie tylko naciągać

zweryfikowana
Posty: 203
Ostrzeżenia: 1/5

Ależ wszystko można sprawdzić!! Przecież na potwierdzeniu nadania jest napisana WAGA. Niech laska zważy jeden wieszak i wszystkie wieszaki razem z opakowaniem i wszystko będzie jasne. Jeśli masz takie wieszaki jeszcze w domu to sama zważ i sobie policz.

Cytat
glina2962
Ależ wszystko można sprawdzić!! Przecież na potwierdzeniu nadania jest napisana WAGA. Niech laska zważy jeden wieszak i wszystkie wieszaki razem z opakowaniem i wszystko będzie jasne. Jeśli masz takie wieszaki jeszcze w domu to sama zważ i sobie policz.

Niestety nie mam ich już

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Nowy numer glamour!