Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

bilska89, jeśli wysyłasz coś listem poleconym, to na stronie śledzenia przesyłki poczty polskiej zwykle pokazywana jest wiadomość, że przesyłkę nadano, a następny komunikat pojawia się po jej doręczeniu. Po prostu monitoruj na stronie, czy list już dotarł do adresatki. Poczta w swoim regulaminie ma zapis, że przesyłka zostanei dostrczona do adresata max. do 2 tygodni (niezależnei czy ekonomiczna czy priorytetowa).

zweryfikowana
Administrator
Posty: 3.811

@paulinawszpilach udzieliłam jedynie odpowiedzi na pytania użytkowniczek, nie widzę tutaj żadnej formy reklamy. Moderatorki i Administracja jest właśnie po to by udzielić odpowiedzi lub pokierować działaniami użytkownika w sposób, który pozwoli na rozwiązanie problemu.

Jeśli chodzi o fetyszystów - w przypadku gdy składane przez te osoby oferty są kulturalne i nie zawierają wulgaryzmów czy innych niestosownych stwierdzeń i zapytań, nie ma powodu by takie osoby blokować czy usuwać z Serwisu. Inaczej jest w przypadku, gdy zapytania są nie na miejscu. Wtedy wystarczy taką osobę zgłosić za pomocą stosownego formularza: http://szafa.pl/centrum.html.

Jeśli masz zastrzeżenia co do decyzji wydanej w sprawie sporu, skontaktuj się proszę z Centrum Sporów. Wystarczy odpowiedzieć mailowo na decyzję otrzymaną w sprawie.

@perliczka - czy transakcja została zawarta oficjalnie na Serwisie za pomocą opcji "Kup teraz"? Jeśli nie, niestety Serwis nie podejmie w sprawie żadnych działań. Konieczne będzie przekazanie sprawy na policję. Wówczas na wniosek policji udostępnimy dane tej użytkowniczki.

Pieknie dziekuje za pomoc :-) Po mojej interwencji na poczcie dziwnym trafem paczka "wyszła" ode mnie z poczty i tego samego dnia znalazła sie u kupującej.Ale dziekuje za wszelkie odpowiedzi,teraz juz mam temat naświetlony i w razie nastepnego takiego przypadku juz bede wiedziała co moge zrobic.Jeszcze raz bardzo bardzo dziekuje :-) :-*

kurcze az do 2 tygodni?? Nie wiedziałam tego :-( Bardzo dziekuje za odpowiedz :-) Człowiek całe życie sie uczy i dowiaduje coraz to nowych hitów ;-)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-05-21 08:45 przez bilska89.

Hej Dziewczęta!

Chciałabym się zapytać ile dni roboczych sprzedający ma na wysłanie towaru? ;)

niezweryfikowana
Posty: 4
Ostrzeżenia: 1/5

Moja znajoma też została oszukana. Co prawda dostała paczkę, ale były w niej jakieś babcine rozkloszowane sukienki, zamiast swetra i butów. Nie dało się nic zrobić. Teraz sama boję się tutaj zamawiać.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-11-12 09:10 przez Kiszka113.

zweryfikowana
Administrator
Posty: 3.811

@mala1600 strony mają 7 dni na sfinalizowanie transakcji, chyba, ze ustalenia transakcyjne sugerowały inaczej.

@Kiszka113 czy znajoma zgłosiła sprawę do Centrum Sporów?
Przypominam, że w tylko w przypadku transakcji oficjalnie zawartej na szafa.pl i zgłoszonej do Centrum Sporów Serwis może podjąć działania.

Ja mam taki problem, że zapłaciłam za koszulę, szafowiczka najpierw nie odpisywała, potem w końcu pokusiła się o napisanie, że ona nie ma czasu non stop siedzieć na szafie i że wyśle koszulę w najblizszym czasie. Minely dwa tygodnie a po koszuli ani widu ani słychu, a szafowiczka nie odpowiada.

Kupiłam torbę (na zdjęciach super, opis że w idealnym stanie)dostałam starą w dodatku brudną. Odesłałam. Leży na poczcie nikt jej nie odebrał. Niestety nie zdążyłam się zweryfikować i wpłaciłam pieniądze bezpośrednio na konto. Mam całą korespondencję pisaną na szafie z danymi i numerem konta tej osoby. Czy da się coś w tej sprawie zrobić? Może innych też oszukała jak to sprawdzić od dziś ma zablokowane konto?

Pamiętam parę lat wstecz te historie, ale że nadal ktoś kogoś naciąga na 30 złotych. Przykre :/

ja mam takie pytanie nie moge nic kuoic na szafiwe bo weryfikacja a ja wczoraj zdobiłam przelew długo to trwa

Witam zostałam oszukana zrobiłam przelew a nie mam ani towaru ani sprzedawca się nie odzywa

zweryfikowana
Moderator
Posty: 13.870

@Elza34 pytanie zasadnicze to: czy transakcja odbyła się poprzez "Kup teraz"? Tylko oficjalne transakcje mogą liczyć na wsparcie ze strony Serwisu.

zweryfikowana
Moderator
Posty: 13.870

Cytat
Elza34
Tak na kup teraz

W przypadku zakupu na Szafie zgłaszasz do Centrum Sporów brak finalizacji transakcji po upływie 7 dni od nawiązania transakcji. Tu link do formularza:
https://szafa.pl/spor-nowy.html.
Poniżej link do Gwarancji Bezpiecznej Szafy, warto się z nim zapoznać, bo wszystko jest opisanie przejrzyście i ja lepiej tego nie napiszę.
https://szafa.pl/bezpieczna-szafa.html?gwarancja

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Gdzie po kredyt refinansowy?