Obecnie rozmawiamy o:

Zapalenie pęcherza

gorący temat

Podnoszenie kwalifikacji

12 minut temu

Sklep internetowy

56 minut temu

Biznes

godzinę temu

tabernakula sklep

godzinę temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Będę nosić bo sprzedająca się na mnie wypięła ale nienawidzę osób oszukujących innych. Gdybym wiedziała że ma takie wady nie zdecydowała bym się za nią tyle zapłacić więc chyba normalne że czuję się oszukana.

A zgłosiłas sprawę Administracji? Zaproponowałaś zwrot kosztów czy cuś? :)

Tak pierwsze co otworzyłam przesyłkę i zobaczyłam wady napisałam do sprzedającej a ta stwierdziła że ją próbuję naciągnąć. Dałam jej czas a kiedy nie odpisała więcej napisałam do administracji, jak na razie nie otrzymałam odpowiedzi.

Cytat
dinho
Tak pierwsze co otworzyłam przesyłkę i zobaczyłam wady napisałam do sprzedającej a ta stwierdziła że ją próbuję naciągnąć. Dałam jej czas a kiedy nie odpisała więcej napisałam do administracji, jak na razie nie otrzymałam odpowiedzi.
Zawsze pytaj o "ukryte wady", w razie takiej sytuacji jak teraz , bedziesz miala dowod na to ze sprzedawca "swiadomie" wprowadzil Cie w blad...mozesz prosic o dodatkowe zdjecia, i co WAZNE, przeprowadzaj transakcje PRAWIDLOWO, zadnych zakupow pod wymianki poniewaz pozniej to Ty tracisz. I pamietaj, zawsze MASZ PRAWO zglosic sprawe administracji poniewaz transakcja JEST ZAWARTA na portalu szafy i udokumentowana...nie rozumiem wczesniejszej wypowiedzi szafowiczki(autorki watku) ze "administracja nic nie zrobi", nonsens i bzdura, zawsze musza ustosunkowac sie i podjac dzialanie w zgloszonej sprawie. A co do Twojej decyzji, dostalas lekcje ktora napewno zapamietasz, lepsza transakcja uczciwa nawet jezeli zaplacisz te kilka zl wiecej, ale wtedy masz pewnosc ze prawo jest po Twojej stronie i bez zadnych konsekwencji co do Twojej osoby.
....................
Na odpowiedz maja jakis termin, wiecej jest podobnych spraw, ale mozesz zawsze napisac do OLI administratorki, wypowiada sie w watkach wiec napewno udzieli Ci informacji.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-09-04 12:10 przez CzerwoneUsta.

Witam chce kupic rzecz od szafiarenki ale jej sprzedasz została zablokowana przez administracje co to znaczy



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-09-17 08:40 przez arzchianek.

arzchianek to znaczy, że szafiarka może być potencjalną oszustką i lepiej od takiej z daleka, za nim sprawa się nie wyjaśni, bo później będziesz płakać.

Witam :) kupiłam ostatnio kurtkę miała być prawie nowa stan idealny, niestety kurtka posiada wiele wad, zgłosiłam sprawę do Administracji Szafki, uznano moją szkodę, i prawo do zwrotu, i tu jest problem bo osoba od której kupiłam, nawet nie raczy odpisać, na moje wiadomości. Kurtka tak naprawdę nadaję się do śmieci, bo oprócz przetarć i dziury, ma całkowicie sfilcowaną watolinę. Pomóżcie co zrobić???



Niewiele, tak naprawdę.
Napisz dziewczynie pismo w wordzie reklamacyjne z powołaniem się na przepisy Kodeksu cywilnego, podpisz, wydrukuj, zeskanuj i jej wyślij na maila. Daj je termin np. 7-14 dniowy na odzew. A jak się nie zgodzi lub cię zleje...?
Nie pozostało wiele opcji, bo takie roszczenia dochodzi się drogą sądową. Nie ma tu znamion oszustwa, więc policja się ta sprawę nie zajmie.

zweryfikowana
Posty: 112
Ostrzeżenia: 4/5

Hej mam pytanie. Szafowiczka kupiła ode mnie bluzę po czym nie ma z nią żadnego kontaktu. Nie zrobiła przelewu ani nie napisała nic odnośnie transakcji. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji??

Hej dziewczyny kupilam torebke na innym portalu niestety nie dotarla do mnie zglosilam to administracji uzytkowniczka zostala zablokowanai nic to nie dalo bo ja nadal nie mam swoich pieniedzy.Znalazlam jo tu twierdzi ze kase odda minol tydzien i nic cisza oglasza sie jeszcze na innych portalach gdzie po mojej odezwie usowa konta.Takiej oszustce nie odpuszcze moze ktos potrafi mi jakos pomoc

Bardzo prosze o pomoc!!
Juz kiedys miałam konto na szafie,później musiałam zlikwidowac konto bo nie miałam czasu po urodzeniu dziecka na wysyłki.Od niedawna znowu załozyłam konto.Od kiedy sprzedaja ubrania i je wysyłam pierwszy raz mam stycznosc z taka sytuacja.A mianowicie:
w dniu 15.05.2015 wysłałam szafowiczce stroik do włosów.Uzytkowniczka za niego zapłaciła a ja na drugi dzień poszłam wysłac paczke.15.05 to był piatek.
dzis mamy 20.05 (sroda) i uzytkowniczka jeszcze nie dostała paczki.dzis byłam na poczcie z kwitkiem na przesyłke polecona na której jest nr nadania paczki.pokazałam go pani z poczty i pani z poczty sama zgłupiała.on nie ejst w stanie okreslic na jakim etapie jest przesyłka.gdzie ona sie w ogóle znajduje.twierdzi,ze ona jest nadal w nadaniu.na stronie poczty polskiej na e-monitorungu gdy wpisałam nr nadania wyswietliło sie tylko,ze w dniu 15.05 została nadana paczka.Tylko tyle...A przeciez w trakcie jak przesyłka "leci" do adresata na stronie e-monitoringu jest rozpiska,na jakich urzedach pocztowych kolejno paczka sie znajduje.
Nie wiem co mam o tym myslec :-( Ja kwitek z poczty mam.paczka została nadana ale nie dotarła do adresata :-( Nie chce by użytkowniczka myslała,ze ja oszukałam :-( wysłałam jej ten kwitek z poczty ( zdjecie).Boje sie,że paczka albo zagineła na poczcie albo użytkowniczka próbuje cos kombinowac( status:niezweryfikowana).Nie chce nikogo osądzac,ale sosbiscie pierwszy raz sie spotkałam z taka sytuacja.Jezeli nadal użytkowniczka nie otrzyma paczki czy moge isc na poczte i cos z tym poradzic??



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-05-20 12:06 przez bilska89.

Ja kupi;lam od [Moderacja - login użytkownika] dwie rzeczy, co prawda za male pieniadze, dwa tygodnie temu, i do dnia dzisiejszego nie otrzymalam paczki. Zglosilam to juz do administracji ale zamierzam pojsc z tym tez na policje. Takie rzeczy nazywaja sie wyłudzeniem pieniedzy, bo dziewczyna nie loguje sie na szafie juz kilka dni, i nie zamierza nawet sie tlumaczyc a tym bardziej wyslac paczki.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-05-20 20:56 przez moderator.

zweryfikowana
Administrator
Posty: 3.824

@bilska89 jeśli przesłka nie dotrze do kupującej w ciągu 14 dni, zgłoś reklamację na poczcie. W przpadku zaginięcia przesyłki możliwe będzie także odzyskanie odszkodowania. Pismo reklamacyjne znajdziez tutaj: https://cennik.poczta-polska.pl/druk,ReklamacjaRejestr.html

@aldona31, jeśli zgłoszenie sprawy do Centrum Sporów nie rozwiąże problemu (użytkowniczka nie zareaguje i nie prześle towaru lub nie dokona zwrotu wpłaty), jak najbardziej masz prawo przekazać sprawe na policję. Na pisemny wniosek policji Serwis udostępni ewentualne dodatkowe dane potrzebne do rozwiązania sprawy.

Teraz to administracja się reklamuje jaka to ona dobra i pomocna a jak przychodzi co do czego to się odcinają bo druga strona napisała bzdury w wyjaśnieniu i biedna pani moderator z centrum sporów nie wie co robić. Tak samo jak wypisują różni zboczeńcy i chcą kupić brudne majtki. Administracja twierdzi,że jest to portal rzeczy używanych i bielizna także może być używana.

Witam, mam problem z szafowiczką i nie wiem jak to rozwiązać. Spodobała mi się pewna spódnica więc napisałam do szafowiczki, później podała mi numer konta a ja wysłałam jej swoje dane do wysyłki. Następnego dnia zrobiłam przelew i czekam na kiecke już ponad miesiąc. Widzę, że ta dziewczyna jest na szafie prawie codziennie, ale nie odpisuje na moje wiadomości. Nie mogę jej wystawić komentarza a nie chcę tego tak zostawić ponieważ może oszukać w przyszłości kogoś jeszcze i chcę być przestrogą dla innych.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

OSZUSTKA UWAGA NIE KUPUJCIE