Obecnie rozmawiamy o:

Prostowanie włosów

gorący temat

hurtownia elektryczna

wczoraj o 22:38

szkoła nauki jazdy

wczoraj o 22:37

Angielski

wczoraj o 19:33

Otwarcie własnego biznesu

wczoraj o 18:57

transport i spedycja

wczoraj o 15:01

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

heej, ostatnio tak mnie naszło... nie mogę na siebie patrzeć i mam dość swojego wyglądu, mam straszne kompleksy na jego punkcie... pół biedy gdyby moim problemem była waga, wystarczyłoby schudnąć i po problemie, natomiast moje kompleksy dotyczą rzeczy których nie da się zmienić... mam brzydką twarz, malutkie oczy i krzywy nos, to się akurat da poprawić makijażem ale bez niego jestem chyba najbrzydsza w promieniu setek kilometrów... poza tym jestem bardzo wysoka i kiedyś często wyzywali mnie "żyrafa", jestem płaska jak deska, mam niezgrabne nogi a ćwiczę od 2 lat i są dalej brzydkie, po prostu łydki mam szerokości ud i wyglądają jak dwa klocki :(
jak czytam że inne dziewczyny pokochały siebie bo mają faceta który im prawi komplementy to jest mi jeszcze bardziej przykro... bo mną się nigdy nikt nie interesował, a w klubach to zrzucają mnie z siedzeń żeby pogadać z ładnymi dziewczynami :(
przepraszam ale nie mam komu się wyżalić... :(

jeśli chodzi o wygląd możesz trochę nad sobą popracować np.jakieś ćwiczenia porobić :)

nie mów , ze jesteś najbrzydsza bo tak na pewno nie jest , wygląd nie jest najważniejszy . na pewno masz ciepłe serce które ktoś pokocha i znajdziesz odpowiedniego faceta :)

nie ma kobiet brzydkich tylko niezadbane.

i takie które wmawiają sobie, że są brzydkie

Nie wiem co napisac ale chetnie doradze co mozna Zmienic w makijazu i fryzurze jak bys chciała to wyslij swoje zdjecie . Fryzura i dobry makijaz czynią cuda. Ja zazdrosze ci wzrostu i chciałabym byc zyrafą:)