Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Posty: 439
Ostrzeżenia: 1/5

Hej, piszę do Was bo mam problem a nie wiem w którym miejscu mogę się skontaktować z administracją. Otóż użytkowniczka kupiła ode mnie sukienkę i zasiliła mi tym saldo, które chciałam przelać na konto. Weryfikując szafę używałam jakiegoś przestarzałego konta a teraz od jakiegoś czasu korzystam z bzwbk i właśnie na ten rachunek chciałabym przelać kwotę. Niestety nie mogę, bo wyświetla się komunikat, że numer konta jest nieprawidłowy. Czy jest jakieś wyjście z tej sytuacji? Na to stare konto nie pamiętam nawet hasła.

Idź do placówki banku i sprawę wyjaśnisz na miejscu.....może logowałaś się kilkakrotnie i podawałaś złe hasło, przez co ten komunikat?
Dadzą Ci w placówce ponownie kopertę z jednorazowym hasłem, lub załatwisz to na miejscu przy doradcy.

zweryfikowana
Posty: 439
Ostrzeżenia: 1/5

Ale ja nie chcę korzystać ze starego konta, chcę aby szafa zaakceptowała nowe konto, jakoś zmienili w administracji czy coś. Mogę wysłać zdjęcie dowodu dla potwierdzenia. Nie korzystam ze starego i nie mam zamiaru.

No, to napisz do administracji, co z tym fantem zrobić?
Pewnie takie konto mają z pierwszej Twojej weryfikacji i trzeba to formalnie załatwić.
http://szafa.pl/pomoc.html link do formularza kontaktowego z administracją.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-01-22 13:02 przez mala09.

zweryfikowana
Posty: 439
Ostrzeżenia: 1/5

No to jeszcze chciałabym się dowiedzieć w którym miejscu mogę się skontatkować z administracja :)

Musisz napisać tutaj: http://szafa.pl/formularz-kontaktowy.html?temat=weryfikacja&pytanie=46
Moim zdaniem musisz zweryfikować konto jeszcze raz, na poprawne dane albo przy każdej sprzedaży zaznaczać, że dane z weryfikacji są nieaktualne i prosisz o przesyłkę na konto xxx.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Jak się mierzyć?