Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

witam

jakiś czas temu zakupiłam na all koc. Pani w aukcji napisała że koc ma wymiary 160x210. Dodano jeszcze że wymiary mogą różnić się +/- 5cm. Zapłaciłam za przesyłkę 7zł + cena koca. Kiedy dostałam koc, wymiary nie wynosiły +/- 5cm ale 143x192 , a to już nie jest 5cm. Pani powiedziała, że mogę koc odesłać i odda pieniążki, i że przerpasza, bo pierwszy raz im się takie coś zdarzyło, a wymiary są rzeczywiście inne i różnią się "te parę cm" niż te podane w aukcji. Parę cm- szok. Poza tym napisała, że odda mi za koc i za moją wysyłkę, ale za tę wysyłkę co ona do mnie wysłała już nie odda. I teraz pytanie do was.
Czy jest to w porządku, że nie odda mi wszystkch pieniażków czyli za 2 przesyłki + cena koca? Przeciez ona podała błędne dane w aukcji. Gdyby podała prawdziwe, wcale bym tego koca nie kupowała. Wprowadziła mnie w błąd już na samym początku, wysłała do mnie koc mniejszy niż napisała w aukcji, nie zmierzyła go przed wysyłką więc dlaczego ja mam płacić za jej błędy :(

Powiedzcie czy moje stanowisko w tej sytuacji jest jasne? tzn mam domagać się zwrotu 2 przesyłek + cena koca czy ona rzeczywiście ma prawo nie oddawać mi pieniążków za pierwszą wysyłkę mimo iż wysyłała mi towar niezgodny z opisem w aukcji ?

Generalnie jest tak, że spzedający nie musi oddawać za przesyłkę a nawet za przesyłke związana z reklamacją bo to już jego dobra wola.
Ja jestem zdania, że to nie fair, no ale niestety tak już jest.

no ale ta kobieta wystawiła przedmiot niezgodny ze stanem faktycznym :( podała złe wymiary może inaczej nawet nie mierzyła koca przed wysyłką z resztą sama to przyznała :( zrobiła to dopiero jak dostała go z powrotem i przyznała mi rację że koc ma inne wymiary niż te które podała na aukcji :( to co ja mam płacić za jej błąd :( ?

Sprzedający ma obowiązek w przypadku uznania reklamacji zwrócić pieniądze za towar i obie wysyłki.

zweryfikowana
Posty: 4.735
Ostrzeżenia: 1/5

Cytat
levinka123
Sprzedający ma obowiązek w przypadku uznania reklamacji zwrócić pieniądze za towar i obie wysyłki.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Kiedy brakuje na rachunki - co robicie?