Obecnie rozmawiamy o:

Jak odmlodzic twarz

gorący temat

akcesoria kuchenne

godzinę temu

MEBLE DZIECIĘCE

dzisiaj o 9:30

Narożnik czy sofa?

dzisiaj o 7:58

Wasze kremy BB

dzisiaj o 7:56

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Administrator
Posty: 391

Druga część wątku :)

Część pierwsza TUTAJ >> http://forum.szafa.pl/44/6310389/problem-sluzciaza.html

(zobacz zmiany)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-03-13 12:30 przez Ola.

claldd fajny ;) taki marynarski hehe;)
eduska - ja nie pokaże bo jeszcze nic nie widac :P ale z chęcią pooglądam was ;*

Ja tez z chęcią zobaczę :)

O kolejna cześć ;) dawno mnie tu nie było ...

Coś mało Nas tu love
oby ten wątek był magiczny dla wszystkich ciężarnych i starających sie ;* pociesza

Również mam taką nadzieję ;) oby był magiczny :*

Dokładnie oby był magiczny :*

Na pewno jest magiczny, wsparcie jest bardzo ważne. Myślę, że właśnie to nam pomogło, tak w sumie to zaszłyśmy praktycznie w jednym czasie:) niedługo będziemy gratulowały nowym mamom;)

Dziewczyny jak tam zdrówko u Was? lekarz Co polecacie na odporność???gotuje

No i wydało się- BĘDĘ MIAŁA CÓRECZKĘ!! serce ale jestem zadowolona :) ciąża rozwija się prawidłowo, ja w normie, ważę 54 kg, więc jest ok :)

Ja na odporność biorę Prenatal GripCare.

claldd
No to zgodnie z zapowiedzią teraz małe zakupki? :D
Ja dzisiaj mam znów wizytę i nie mogę się doczekać ;) ciekawe, co moja pani dr na to, że na prenatalnych obstawiła inna lekarka dziewczynkę ;) może dalej to potwierdzi :P ale głównie ciesze się, że znów zobaczę dzidzię bo to cudowny widok :*
Jeszcze mam pytanie do eduska
Jak ten wózek ogónie Ci się sprawdził? W miarę jest stabilny? :)

claldd gratulacje ;) teraz musisz myśleć nad imieniem hehhe;)
ja jednak zdecydowalam sie na inny wozek;p po wielu poszukiwaniach, wybiore ten na 80% ;p chyba, ze znowu cos znajde ;)

Quinny buzz 3 ;)

claldd gratulacje ;) teraz musisz myśleć nad imieniem hehhe;)
ja jednak zdecydowalam sie na inny wozek;p po wielu poszukiwaniach, wybiore ten na 80% ;p chyba, ze znowu cos znajde ;)

Quinny buzz 3 ;)





Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-03-10 08:59 przez -YOLO-.

Cześć dziewczyny :-) dawno tu nie pisałam :p

Wkurza mnie ta zmienna pogoda :/ odporność widocznie się obniżyła i pojawiła mi się opryszczka na ustach :/ warga spuchnięta.. eh mam nadzieje, ze to nie ma wpływu na dziecko, bo w internecie oczywiście można różne rzeczy wyczytac..

I do tego ósemka krzywo rośnie i zahacza o policzek eh :/ zawsze cos..

Gratuluję dziewczynom, które znają już płeć dziecka :-) super :-)

A mnie łapie przeziębienie.
Dzidziuch się tak rozpycha że idzie zwariować :D
Codziennie zastanawiam się co ubrać... w nic się nie mieszczę ;( wszystkie bluzeczki za krótkie a spodnie ciasne.

Cytat
minona
A mnie łapie przeziębienie.
Dzidziuch się tak rozpycha że idzie zwariować :D
Codziennie zastanawiam się co ubrać... w nic się nie mieszczę ;( wszystkie bluzeczki za krótkie a spodnie ciasne.

A który to u Ciebie tydzień?

Ja staram się jakoś zwiększyć odporność, ale nie wiem za bardzo jak.. pije herbatę z cytryną i miodem, wczoraj piłam ciepły sok z malin. Jem plasterki cytryny itp, ale i tak bardzo często kicham i do tego ta opryszczka.. macie jakieś sposoby na to?



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2015-03-10 12:07 przez Kociak_92.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

poród w myslenicach lub w krakowie