Obecnie rozmawiamy o:

dresy na ulice

gorący temat

Syfilis?

dzisiaj o 18:41

Otwarcie własnej kawiarni

dzisiaj o 15:49

Zapalenie pęcherza

dzisiaj o 14:07

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Majowe mamusie 2015

17 paź 2014 - 19:54:49

zapraszam wszystkie mamusie które spodziewają się swoich pociech w maju 2015 roku

ja mam wyznaczony termin na 21 maja 2015 roku, jestem w 8 tyg ciąży, jest to moja druga ciąża, towarzysza mi niestety nudności, wymioty jak w poprzedniej ciąży

(zobacz zmiany)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-10-17 19:57 przez urwisek85.

Majowe mamusie 2015

18 paź 2014 - 11:57:54

Zapraszam serdecznie Panie w ciąży na badania prowadzone przeze mnie w ramach pracy magisterskiej.
Jestem studentką V roku psychologii na Uniwersytecie Warszawskim i zbieram dane dotyczące doświadczeń kobiet na temat swojego dziecka w czasie ciąży.
Badanie jest całkowicie dobrowolne i anonimowe. Odbywa się w całości przez internet. Polega na wypełnieniu dwóch wysłanych przeze mnie krótkich kwestionariuszy i odesłanie ich z powrotem na adres e-mail lub wysłanie na adres Wydziału.
Więcej informacji na ten temat pod adresem: ****@**** (dla własnego dobra nie podawaj emaili na forum. Administracja)
Drogą mailową będzie również możliwość udostępnienia chętnym osobom końcowych wyników ogólnych z mojego badania.
Opis i wszystkie informacje będą zawarte w mailu, które wyśle po zgłoszeniu.
Zainteresowane Panie proszę o zgłoszenie się na adres mailowy:
****@**** (dla własnego dobra nie podawaj emaili na forum. Administracja)
(w temacie wiadomości proszę wpisać zgłoszenie)

Z góry dziękuję za zgłoszenia i poświęcony mi czas.
Dorota Kowalczyk

Majowe mamusie 2015

25 paź 2014 - 13:05:55