Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Czy jestem w ciąży cz.2 - Zbiorczy

20 mar 2013 - 14:30:46

Cześć dziewczyny ! mam taki mały problem... chodzi o to, że miałam okres 3 lutego, do tej pory nie dostałam kolejnego... ( jestem 4 i pół miesiąca po poronieniu..) współżyliśmy z moim narzeczonym przed i po okresie... zrobiłam 3 testy ciążowe, ale na nich jest jedna kreska o mocniejszym kolorze czerwonym, a druga o słabszym i tak w każdym.. nie wiem co się może dziać.. byłam dzisiaj u ginekologa, ale ten lekarz strasznie zabiegany był..wydaję mi się, że taki lekarz powinien mi coś konkretnego wyjaśnić.... zrobił mi tylko badanie usg dopochwowe ( czy jak to się nazywa, nie znam się) :)i tam nic nie było widać.. nie wiem co mam robić.. czy mam iść do innego ginekologa... miała któraś z Was taki przypadek ? bardzo bym chciała mieć to dziecko..

Czy jestem w ciąży cz.2 - Zbiorczy

20 mar 2013 - 14:45:06

Cytat
martuuu31
Cześć dziewczyny ! mam taki mały problem... chodzi o to, że miałam okres 3 lutego, do tej pory nie dostałam kolejnego... ( jestem 4 i pół miesiąca po poronieniu..) współżyliśmy z moim narzeczonym przed i po okresie... zrobiłam 3 testy ciążowe, ale na nich jest jedna kreska o mocniejszym kolorze czerwonym, a druga o słabszym i tak w każdym.. nie wiem co się może dziać.. byłam dzisiaj u ginekologa, ale ten lekarz strasznie zabiegany był..wydaję mi się, że taki lekarz powinien mi coś konkretnego wyjaśnić.... zrobił mi tylko badanie usg dopochwowe ( czy jak to się nazywa, nie znam się) :)i tam nic nie było widać.. nie wiem co mam robić.. czy mam iść do innego ginekologa... miała któraś z Was taki przypadek ? bardzo bym chciała mieć to dziecko..

Skoro druga kreska wychodzi, słaba, ale wychodzi, to jednak coś jest na rzeczy. Testy wykrywają stężenie gonadotropiny kosmówkowej, czyli hormonu produkowanego przez zarodek. Nawet blada kreseczka, to zawsze kreseczka. Idź zrób test z krwi, będziesz mieć pewność prawie 100%.