Obecnie rozmawiamy o:

Przebranżowienie lokalu

gorący temat

wybór przedszkola

wczoraj o 19:43

najtańsza apteka

wczoraj o 19:23

rozwód

wczoraj o 18:09

kupno samochodu

wczoraj o 14:37

Bielizna komplety damskie

wczoraj o 13:47

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Posty: 1.422
Ostrzeżenia: 2/5

Ciąża a praca, boję się

07 sty 2013 - 10:17:35

Witajcie kochane.
Muszę się poradzić, a może po prostu chcę podniesienia mnie na duchu. Jestem w 3 miesiącu ciąży. Wszystko byłoby cudownie gdyby nie fakt, że o moim stanie do tej pory nie powiedziałam w pracy. Po pierwsze pomimo iż pracuję w instytucji Państwowej, to zwlekałam do 1 stycznia, na przedłużenie umowy na czas nieokreślony. Umowę mam. Jednak jako, że pracuję jako mikrobiolog moja pani ginekolog definitywnie wysyła mnie na przymusowy urlop. Przy najbliższej wizycie dostanę L4 i w pracy nie dość, że dowiedzą się o ciąży, to jeszcze staną przed faktem dokonanym, mojego L4. :( boję się jak dziecko rozmowy z kierowniczką (do tego starą panną), którą zaplanowałam na czwartek (to pierwszy dzien mojego zwolnienia) Pomocyyyyy!!!!

Ciąża a praca, boję się

07 sty 2013 - 10:26:44

A co ty chciałaś przez 9 miesięcy ciążę ukrywać? Błąd że nie powiedziałaś tego wcześniej. I tak się dowiedzą. Idź, normalnie porozmawiaj. Ja nie mogę, ale ludzie są dziwni...

zweryfikowana
Posty: 1.032
Ostrzeżenia: 2/5

Ciąża a praca, boję się

07 sty 2013 - 10:34:06

jak przyniesiesz L4 TO CIE NIE MOZE ZWOLNIC NO I ZASWIADCZENIE OD GINA ZE W CIAZY JESTES ;/
PO CO TA ZALAMKA,NIE CZAJE..

Ciąża a praca, boję się

07 sty 2013 - 10:37:28

Też nie czaję. Pewnie że nieładnie że nie powiedziałaś od razu, ale zwolnić Cię nie zwolnią bo nie mogą.
Gratulacje ;)

Ciąża a praca, boję się

07 sty 2013 - 10:37:39