Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

rogal / poduszka do karmienia

29 gru 2011 - 23:24:11

dziewczyny doradźcie - jaki rogal/poduszkę do karmienia wybrać. Nie mam doświadczenia w tej dziedzinie, sporo ich w sprzedaży, a muszę coś wybrać, bo mój kręgosłup nie wytrzyma bez niej!!! Podzielcie się doświadczeniem HELP

rogal / poduszka do karmienia

29 gru 2011 - 23:29:46

Ja pod koniec ciąży nigdzie się bez niej nie ruszałam:) nawet do szpitala ją zabrałam....

Miałam taką z matexu

[embed_image 22e27896e075c71d2cc90c964e0646ad]

zweryfikowana
Moderator
Posty: 946

rogal / poduszka do karmienia

29 gru 2011 - 23:40:34

ja miałam taką firmy WOMAR

, spałam z nią całą ciążę, karmiłam małego a następnie służyła mu jako podpórka przy nauce siedzenia, później spaliśmy z nią raz ja raz mąż potem niuniek... teraz sąsiadka pożyczyła, ale poduszka taka to cudowny wynalazek :)



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-12-29 23:42 przez alenka85.

rogal / poduszka do karmienia

30 gru 2011 - 08:50:56

Cytat
alenka85
ja miałam taką firmy WOMAR[attachment 640267 1e7867971a236c594ffd67f99c75b503.jpg], spałam z nią całą ciążę, karmiłam małego a następnie służyła mu jako podpórka przy nauce siedzenia, później spaliśmy z nią raz ja raz mąż potem niuniek... teraz sąsiadka pożyczyła, ale poduszka taka to cudowny wynalazek :)

Też taką miałam, chwaliłam sobie bardzo.

rogal / poduszka do karmienia

30 gru 2011 - 09:47:33

hej
myślałam, że chodzi o taką mniejszą;) mam w szafce zerknij sobie i poszukaj w Internecie, moim zdaniem jest super firmy TY i MY

rogal / poduszka do karmienia

30 gru 2011 - 10:03:20

mam w szafce poduche taką -była mega wygodna.najlepsze są te długie bo można je dowolnie układać

rogal / poduszka do karmienia

02 sty 2012 - 13:56:06

dzięki za podpowiedź - narazie jeszcze szperam (chciałabym poduszkę kupić nową, ale ceny szokują - ciekawe za co ;) )

rogal / poduszka do karmienia

02 sty 2012 - 14:33:32