Obecnie rozmawiamy o:

Dobry psycholog

37 minut temu

Druk ścienny

44 minut temu

Nowy samochód

godzinę temu

Montaż Klimatyzacji

godzinę temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

kawa w ciąży

21 mar 2011 - 17:57:29

Mam nadzieję, że mnie nie dopadnie:) Powiem Wam szczerze, że pomimo swoich 26 lat jestem taka zielona jeśli chodzi o ciążę, macierzyństwo i wszystko co z tym związane. Mam nadzieję, że wszystko "dojdzie" do mnie samo:) Bo gdyby nie internet to nie wiem co bym zrobiła. Sama ciąża była jedną wielką niespodzianką:)

kawa w ciąży

21 mar 2011 - 18:20:21

ja jestem kawoszem-piję 3/4 mocne kawy z mlekiem. W ciąży na poczatku zrezygnowałam z kawy bo mnie poprostu odrzucał jej zapach, potem mi przeszło i piłam normalnie-jakos tak od 5 miesiaca. Lekarz powiedział, ze jak z mlekiem pół na pół to mogę pic. Poza tym kawa sypana i z ekspresu jest zdrowsza od rozpuszczalnej więc tym bardziej nie było przeciwwskazań.

kawa w ciąży

21 mar 2011 - 18:48:19

mozna pic w nieduzych ilosciach i slaba
i w ciazy i w czasie karmienie,
ja wypijalam dziennie po 3 slabe :)

kawa w ciąży

21 mar 2011 - 19:13:44

Ja pilam zawsze rozpuszczalna z mlekiem, nawet 2 dziennie. W ciązy przestałam taka pijac, zastapilam ja zbozowa albo inka. Lekarz stwierdzil ze lepiej odstawic kawe poniewaz wypłukuje z organizmu magnez i potas. Cos w tym musi byc, bo czesto łapał mnie skurcz w łydkach

kawa w ciąży

21 mar 2011 - 19:16:33

o kawie nic nie powiem bo odrzuciło mnie już w 1 ciąży i tak pozostało do dzisiaj ;)

za to nabiał spożywam dopiero od jakiś 3-4 tygodni ( jestem w 26 ) wcześniej zwyczajnie nie dałam rady ( mimo że lubię ) i głównie wsuwałam wszystko co kwaśne oraz ryby.

Ogólnie jeśli organizm sam się nie domaga danych składników ( stąd zachcianki ) to nie ma się co zmuszać do danego pożywienia bo po co kończyć wymiotami...