Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

jak skontaktować się ze sprzedawcą

17 lis 2013 - 10:00:30

Witajcie!

Jakiś czas temu zakupiłam na szafie przedmiot. Bezskutecznie próbuję skontaktować się ze Sprzedającą. Codziennie loguje się ona w serwisie oraz odczytuje moje wiadomości (pojawia się np wyświetlone 21.34) Ale nie mogę doprosić się o dane do przelewu. Nie wiem ile czasu ustawowo powinnam jeszcze czekać.

Kupiłabym od innej szafiarki, ale jeśli po tygodniu dostanę dane do przelewu to nie będę już przedmiotu potrzebowała... I wtedy negatyw ;( Pomóżcie, proszę.

jak skontaktować się ze sprzedawcą

17 lis 2013 - 16:28:51

Napisz użytkowniczce że czekasz do konkretnego dnia (tydzień od dnia zakupu) na podanie danych do przelewu, a jeśli tego nie zrobi to wystawiasz negatywa za niewywiązanie się z transakcji. Jeśli dostaniesz odwetowego to zgłoś to Administracji :) No chyba że tydzień od zakupu już minął to np daj jej czas do poniedziałku na podanie danych, jak nie poda to negatyw - zwłaszcza że się loguje i odczytuje wiadomości ;)

zweryfikowana
Administrator
Posty: 3.824

jak skontaktować się ze sprzedawcą

18 lis 2013 - 07:55:16

Monique ma rację, niestety nie jesteśmy w stanie powiedzieć czemu mimo odczytania wiadomości odpowiedź nie jest udzielona. Regulaminowo kupujący powinien oczekiwać do 7 dni na odpowiedź licząc od daty zakupu. W przypadku braku odpowiedzi można wystawić komentarz negatywny i uznać transakcję za zerwaną, a odwetowy można zgłosić do Centrum Sporów: http://szafa.pl/spor-nowy.html

jak skontaktować się ze sprzedawcą

21 lis 2013 - 19:16:54

Cóż... przyznam, że mam jakiegoś pecha. Zakupiłam na szafie 3 przedmioty ostatnio. W pierwszym przypadku po 5 dniach dostałam informacje, że przedmiot sprzedany na innym portalu. W drugim przypadku po trzech dniach ta sama informacja. W trzecim sprzedająca obiecała wysłać dane do przelewu ale nadal tego nie zrobiła - od daty zakupu minęło już 5 dni. dodam, ze każda z dziewczyn logowała się w tym czasie kilkakrotnie. Po pierwsze wydaje mi się, że nieaktualne ogłoszenia powinny być usuwane. Po drugie nie rozumiem dlaczego nie można od razu napisać...

jak skontaktować się ze sprzedawcą

21 lis 2013 - 19:29:10

Za dwie pierwsze sytuacje jak najbardziej należy się negatyw, to w kwestii sprzedającej leży aktualizowanie ofert, także ja bym pierwsze poprosiła o jakiś dowód na to że przedmiot faktycznie sprzedany został na innym portalu, a jeśli tego nie dostaniesz to wystaw negatywa i po problemie - odwetowy zawsze możesz zgłosić Administracji.

zweryfikowana
Administrator
Posty: 3.824

jak skontaktować się ze sprzedawcą

25 lis 2013 - 10:08:01

Niestety, też nie jestem w stanie wyjaśnić takiego zachowania użytkowniczek. Każda, która nie nawiąże kontaktu do 7 dni, może otrzymać negatyw. Podobnie jak użytkowniczka deklarująca brak aktualności oferty.

następna dyskusja:

Pożegnanie :)