Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

pomysl na sesje zdjeciowa??

03 maj 2009 - 22:30:36

Kozubnik jest ciezki do sfotografowania sam w sobie jako miejsce a co dopiero z modelką
bez doświadczenia niewiele tam można zrobić na tyle dobrego z kimś zeby moc to nazwać spektakularnym osiagnieciem
a i owszem - mozna zabawic sie strojem i makijazem ale bez wyczucia klimatu [i obycia ze sprzętem...] nic z tego nie wyjdzie. tzn wyjdą płaskie zdjęcia bez "duszy". wrzucanie w indu kolejnej panny w stroju wieczorowym z mocnym makijazem jest wtórne i nudne.

lepiej się wybrać na łąkę/do lasu i tam porobić zdjęcia - nie będą spektakularne - chyba że pomyślicie - ale będą mocne solidne i dobre - chyba że dziewczyna nie poradzi sobie z aparatem, modelką i/lub słońcem.

... na chwilę zrobiłam się wrednym fotografem ;] - pojawiło mi się kilka różnych pomysłów na sesje ale... nie powiem jakich - jestem wrednym fotografem :D


poza tym
sesje i stylizacje dobiera się do modelki ;] albo modelkę do miejsca...

pomysl na sesje zdjeciowa??

03 maj 2009 - 22:33:03

ja widze tu minimal, niedbale przeroczystosci a pod nimi minimalistyczna alse seksowna bielizne i kosmiczna fryzure.
ale moja wyobraznia dosc czesto w takich problemach wybiega poza mozliwosci ;p

pomysl na sesje zdjeciowa??

03 maj 2009 - 22:36:12

Cytat
Sacrum
nie trzeba być "w 100% profesjonalistą" aby tworzyć oryginalne obrazy... fotografia to przecież odkrywanie, nie wymyślanie..... ;)
tak tak wiem:)...tylko ze np ogranicza nas wiele rzeczy:)...po 1 i najwazniejsze ma to byc plener:)...po 2 nie mamy jakiegos budzetu na to:)...po 3 wszystko co ostatnio wlasnie wpadalo nam do glowy zostalo zrealizowane:)...wiec stwierdzilysmy ze na forum moze ktos na cos wpadnie lub podpowie:)...a wy mnie ze tak to odczulam atakujecie:(

pomysl na sesje zdjeciowa??

03 maj 2009 - 22:38:36

Cytat
klaamerkaa