Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Skomentuj
<-- 1 2 3 4 5 6 ... 7 8 9 -->

ciąża

13 cze 2011 - 21:12:38

Cytat
vixen89
Jestem w głębokim szoku, że jeszcze nikt Cię nie zjechał za to, że po co bralaś się za seks, skoro teraz martwisz się,że jesteś w ciąży (a to apropo innych wątków) ;)

Ja Ci gratuluję, na pewno nie będzie łatwo, ale wszystko jest do przejścia i jeśli faktycznie jesteś już w ciąży to ciesz się, że niedługo z Wami będzie uroczy maluszek :)

Studiuję na trzecim roku i u mnie w grupie jest koleżanka, która ma już 6cio letniego synka, skończyła liceum, zdała maturę, teraz studiuje, wyszła za mąż i wszystko jej się poukładało. Ja wcale nie mówię, że to jest jakies mega łatwe, bo Twoje życie na pewno teraz wywróci się do góry nogami, ale jeśli będziesz miała wsparcie chłopaka i rodziców, to wszystko będzie w porządku :)
Życzę powodzenia!!!

Ja właśnie też sobie tak czytam i czytam... I nie widzę żadnych obelg pod adresem autorki wątku. Wow. odzyskałam wiarę w ludzi:)
Gratuluję,ciesz się i niczym nie martw:)
Powodzenia!

ciąża

13 cze 2011 - 21:15:06

Cytat
natalka1012
ja zaszlam w ciaze w klasie maturalnej i wrecz bylam przeszczesliwa wszystko sie ulozy zobaczysz

z tego samego zalozenia wychodze ;)

dziecko nie przekresla planow, czasem odsuwa je troche w czasie...
wiele jest zalet mlodego macierzyntwa ( byle nie za wczesnie) wiek 19 lat mysle ze nie jest juz taki sytraszny by zostac mama...
bedziesz ddziecko kochala, i bedziesz szczesliwa ze jest- uwierz :)

mlode mamy maja lepszy kontakt z dzieckiem z racji mniejszej roznicy wieku


powodzenia 3mam kciuki za was

ciąża

13 cze 2011 - 21:15:45

ja urodziłam w wiku 20 lat :) i jestem teraz bardzo szczęśliwa... rok przerwy na studiach i po wakacjach wracam z powrotem :)

ciąża

13 cze 2011 - 21:18:16

Gratulacje! Poradzicie sobie, spokojnie :)

niezweryfikowana
Posty: 1.832
Ostrzeżenia: 1/5

ciąża

13 cze 2011 - 21:20:44