Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Cytologia wyniki...

03 cze 2011 - 14:04:16

Cytat
evca
Z opisu wynika, że badanie powinno być powtórzone... Dziwny ten lekarz, a raczej niekompetentny. Zamiast powtórnie poprać materiał do badania, olał sprawę. Proponuję zmienić lekarza. I to prędko :)
Niekoniecznie - z opisu wynika że trzeba wyleczyć stan zapalny. Rozmaz nadawał się do oceny i poza zapaleniem nic nie wyszło. Lekarz powinien ją zbadać i dać jakieś leki, ale powtarzać cytologię byłoby głupotą (chyba że po doleczeniu, czyli za parę tygodni).

zweryfikowana
Posty: 881
Ostrzeżenia: 1/5

Cytologia wyniki...

03 cze 2011 - 14:10:24

czyli masz stan zapalny powinien przepisac ci jakies globulki dopochwowe.Dziwny ;/ idz poprostu do innego ginekologa ;)

Cytologia wyniki...

03 cze 2011 - 14:16:02

Cytat
Domkaaa89
nie znam się na tym...ale tez kurde muszę zrobić cytologię,nigdy nie robiłam jeszcze a mam 22 lata ;/

bardzo boli to badanie?

Domka to nie boli w ogóle i trwa kilka sekund ;). Idz bo w tym wieku powinnas juz miec robiona i to nie raz ;). Ja mam 23 lata i mialam juz dwie cytologie bo bardzo tych badan pilnuje i za 3 miesiace ide na kolejna cytologie;). Robie raz w roku;). Idz idz ;) naprawde zero bolu a bedziesz spokojniejsza;)

zweryfikowana
Posty: 1.169
Ostrzeżenia: 1/5

Cytologia wyniki...

04 cze 2011 - 18:23:48

Cytat
dominisia883
Cytat
Domkaaa89
nie znam się na tym...ale tez kurde muszę zrobić cytologię,nigdy nie robiłam jeszcze a mam 22 lata ;/

bardzo boli to badanie?

Domka to nie boli w ogóle i trwa kilka sekund ;). Idz bo w tym wieku powinnas juz miec robiona i to nie raz ;). Ja mam 23 lata i mialam juz dwie cytologie bo bardzo tych badan pilnuje i za 3 miesiace ide na kolejna cytologie;). Robie raz w roku;). Idz idz ;) naprawde zero bolu a bedziesz spokojniejsza;)

koleżanka postraszyła mnie że boli..;/

Cytologia wyniki...

07 cze 2011 - 12:26:08