Obecnie rozmawiamy o:

kurtka

gorący temat

Agencje pracy

dzisiaj o 19:23

Fetysz

dzisiaj o 16:05

Medycyna estetyczna

dzisiaj o 14:25

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

PLATFORMA WIBRACYJNA ma ktoś

14 lut 2011 - 20:26:37

Hej dziewczyny :)) słyszałam ze platforma wibracyjna swietnie dziala i wzmacnia mięśnie czy to prawda?? macie jakies osiagniecia z nia zwiazane?? a przy okazji moze ma ktos taka na sprzedaz?? podbiajcie :))
.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-02-14 20:37 przez donia68.

PLATFORMA WIBRACYJNA ma ktoś

21 lut 2011 - 17:14:02

Witaj Donia!
Platforma wibracyjna jest naprawdę super rzecz!!
Prawie od dziecka mam problemy z żylakami na nogach... niestety...
Mogę powiedzieć, że przez codzienne ćwiczenia na platformie wibracyjnej prawie zatrzymałam rozwinięcie tej problemy, nie mówiąc już o tym, że cellulitus z ud poprostu zniknął!

Jeśli Ci chodzi o wzmacnianie miejśni, to musisz rozumieć, że bez ćwiczeń aerobicznych nic samo się nie pojawi, i zamiast tłuszczyku na ramionach nie powstaną miejśnie bez pomocy ganteli. Ale platforma bardzo pomaga rozganiać podskórny tłuszcz. Po 15 min. ćwiczeń wynika takie uczucie, niby wróciłaś po godzinnym joggingu. :)

Używam platformy Vibroplate mini. Ona jest najtańsza, ale nie ustępuje w efektywności innym modelom.
Szczerze radzę kupić!!! Sama kupowałam
Na serwis sklepu nie narzekam. :)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2017-12-12 12:37 przez moderator.

PLATFORMA WIBRACYJNA ma ktoś

22 lut 2011 - 13:06:37

Tez jestem ciekawa;)

PLATFORMA WIBRACYJNA ma ktoś

22 lut 2011 - 20:07:51

Moja ciocia ma i z tego co mówiła to to wszystko pic na wodę ;)

PLATFORMA WIBRACYJNA ma ktoś

22 lut 2011 - 20:10:19

Hehehe a już myślałam, że chodzi o jakąś sex-zabawkę :pp ..

PLATFORMA WIBRACYJNA ma ktoś

22 lut 2011 - 20:10:42

Cytat
Ksiezniczka_911
Witaj Donia!
Platforma wibracyjna jest naprawdę super rzecz!!
Prawie od dziecka mam problemy z żylakami na nogach... niestety...
Mogę powiedzieć, że przez codzienne ćwiczenia na platformie wibracyjnej prawie zatrzymałam rozwinięcie tej problemy, nie mówiąc już o tym, że cellulitus z ud poprostu zniknął!

Jeśli Ci chodzi o wzmacnianie miejśni, to musisz rozumieć, że bez ćwiczeń aerobicznych nic samo się nie pojawi, i zamiast tłuszczyku na ramionach nie powstaną miejśnie bez pomocy ganteli. Ale platforma bardzo pomaga rozganiać podskórny tłuszcz. Po 15 min. ćwiczeń wynika takie uczucie, niby wróciłaś po godzinnym joggingu. :)

Używam platformy Vibroplate mini. Ona jest najtańsza, ale nie ustępuje w efektywności innym modelom.
Szczerze radzę kupić!!! Sama kupowałam
Na serwis sklepu nie narzekam. :)

Wspaniala reklama:)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2017-12-12 12:39 przez moderator.

PLATFORMA WIBRACYJNA ma ktoś

22 lut 2011 - 20:17:35

Cytat
Ksiezniczka_911
Witaj Donia!
Platforma wibracyjna jest naprawdę super rzecz!!
Prawie od dziecka mam problemy z żylakami na nogach... niestety...
Mogę powiedzieć, że przez codzienne ćwiczenia na platformie wibracyjnej prawie zatrzymałam rozwinięcie tej problemy, nie mówiąc już o tym, że cellulitus z ud poprostu zniknął!

Jeśli Ci chodzi o wzmacnianie miejśni, to musisz rozumieć, że bez ćwiczeń aerobicznych nic samo się nie pojawi, i zamiast tłuszczyku na ramionach nie powstaną miejśnie bez pomocy ganteli. Ale platforma bardzo pomaga rozganiać podskórny tłuszcz. Po 15 min. ćwiczeń wynika takie uczucie, niby wróciłaś po godzinnym joggingu. :)

Używam platformy Vibroplate mini. Ona jest najtańsza, ale nie ustępuje w efektywności innym modelom.
Szczerze radzę kupić!!! Sama kupowałam
Na serwis sklepu nie narzekam. :)
Księżniczko_911 ależ pięknie zareklamowałaś/eś ;)))



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2017-12-12 12:39 przez moderator.

PLATFORMA WIBRACYJNA ma ktoś

22 lut 2011 - 20:20:25

Mam platforme wibracyjną SwissPlate koszt 2000zł, ale powiem szczerze, że jeżeli się wytrwale kilka razy dziennie lub nawet raz dziennie po 10 minut wibruje to efekty są super. nie mówiąc już o cellulicie, zanika po paru treningach. mistrzostwo :)

PLATFORMA WIBRACYJNA ma ktoś

26 lut 2011 - 20:18:08

Platformy trzeba umiec uzywac. Moja ma odpowiednie certyfikaty, ktore potwierdzaja skutecznosc. Zaufalam tym certyfikatom i nie zaluje. I trzeba pamietac o DOBREJ platformie a taka jest platforma wibracyjna osiowa oscylujaca, bo nasladuje naturalny ruch czlowieka. Ja mam juz 2 miesiace i widze niesamowite efekty, wiec sama potwierdzam ze to zadna sciema. Kupilam tam gdzie Ksiezniczka, moze i robi reklame nie wiem, ale fakt jest taki ze oni jako jedyni daja gwarancje 10 lat a to samo za siebie mowi, poza tym to firma zagraniczna. Nie chcecie to nie wierzcie, ale chyba po to jest forum zeby sie wymieniac informacjami? :) Naprawde polecam, policzylam ile bym wydala na silownie czy klub fitness... to sie oplaca, a efekty takie ze schudlam 4 kg i prawie nie mam juz cellulitu. Dostalam kompletny zestaw instrukcji wiec sumiennie wykonuje cwiczenia wg pozycji jakie sa zaznaczone i programow. Tylko tak platforma daje efekt. A moge to robic w domku i nie wychodzic nigdzie bo zimno brrr....!

PLATFORMA WIBRACYJNA ma ktoś

28 lut 2011 - 17:04:55

moja mama też zastanawia się nad kupnem

kiwitka, co to za ćwiczenia i pozycje?

PLATFORMA WIBRACYJNA ma ktoś

28 lut 2011 - 17:06:53

cena niezła.... jak dla mnie wystarczą odpowiednie ćwiczenia...nie trzeba się "wibrować"....

PLATFORMA WIBRACYJNA ma ktoś

15 mar 2011 - 19:02:32

Oj rozne, moja platforma Diamond ma 120 programow, do odchudzania, cellulitu, na odrebne czesci ciala... zeby widziec efekty trzeba zgodnie z instrukcja przyjmowac pozycje, wszystko jest ladnie opisane, niektore mozesz zobaczyc na ich stronie internetowej na blogu. Nie wystarczy stac i nic nie robic hehe. Ale cwiczenia sa superowe.

PLATFORMA WIBRACYJNA ma ktoś

21 mar 2011 - 10:45:55

Witam,
patrząc na wypowiedzi w większości to reklamy :) Także no.. wiadomo że to nie są poważne i obiektywne podpowiedzi :)
Jeżeli chodzi o platformę wibracyjną, to zorientuj się najpierw na czym polega profesjonalny wibrotrening, a wtedy szybko rozróżnisz kto radzi Ci kupić jakiś "mangoszajs". Niestety w przypadku profesjonalnego treningu, który faktycznie ma mieć zauważalne rezultaty - polecam zorientowanie się w klubach fitness, które promują wibrotrening. Przede wszystkim z racji takiej, że będziesz ćwiczyć pod okiem instruktora i na profesjonalnym sprzęcie (chyba że stać Cię na wydatek kilkunastu lub kilkudziesięciu tysięcy - bo tylko takie platformy można nazwać profesjonalnymi, a wiadomo, że Kluby się w takie zaopatrują) Zwracaj uwagę, czy posiadane przez nich urządzenie ma certyfikat medyczny, bo to zdecydowanie wyróżnia jakość platform. Ja osobiście ćwiczyłam na dwóch rodzajach platform - Fitvibe i Power Plate. Obie posiadają pionowe wibracje i nie trzepie na nich ciała, bo sęk w tym, by wibracje emitowane były w głąb ciała i tam odpowiednio wpływały na układ. Ćwiczyłam 3 razy w tygodniu i efekty są, ale wymagało to ode mnie dużej samodyscypliny. Czas ćwiczeń - ok 25 minut - bo to jest zaleta wibrotreningu.
Efekty? Nie będę się przechwalać, bo i tak tego nie sprawdzisz zapewne, ale jestem pod ogromnym wrażeniem i stałam się fanką wibrotreningu.
Powodzenia!
Pozdrawiam

PLATFORMA WIBRACYJNA ma ktoś

06 kwi 2011 - 19:01:05

Ardena, mylisz się, same wibracje pionowe nie są wskazane, zobaczysz po dłuższych treningach zresztą. Platforma musi naśladować naturalny ruch człowieka, czyli być połączeniem wibracji pionowych i poziomych, to są platformy rotacyjne.
No i nie można ćwiczyć więcej niż 10 minut, chyba że korzystasz z jakiejś słabej platforemki... trzeba z głową. Lato idzie, też jestem zachwycona platformami :) Pierwszy raz nie mam cellulitu :P

PLATFORMA WIBRACYJNA ma ktoś

18 sie 2011 - 00:15:11

PLATFORMA WIBRACYJNA


]Witajcie!
Ostatnio odkryłam coś cudowneg)
Tak mi sie bynajmniej wydaje. Moze ktoras z Was miała okazje korzystac z platformy wibracyjnej i moze powiedziec cos wiecej na jej temat, a dokladnie rezultatow itp.
To urzadzenie jest puki co naprawde niesamowite. W przeciagu 15 minut pozwala na utrate do 500 kcal!! a przy tym usprawnia wszystkie partie miesni(oczywiscie w zaleznosci od tego w jakiej pozycji bedziemy znajdowac sie na platformie). Co za tym idzie masuje i ksztaltuje nam cale cialko, ktore po pewnym czasie staje sie napiete i niesamowicie jedrne i podobno znika nam tez pomaranczowa skorka[/b]
piszcie dziewczynyh



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-08-18 00:16 przez miczka403.

następna dyskusja:

Pustka we mnie tkwi....