Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Brak recepty, problem! OPOLE

16 gru 2010 - 14:22:57

Zostało mi kilka tabletek do końca opakowania, chciałam umówic sie z ginekologiem, żeby wypisał mi recepte na tabletki, jednak powiedział mi, ze żaden lekarz juz mnie w tym roku nie przyjmie bo nie ma punktów z Nfz :/
\
Wiecie do kogo moge zwrócić się o wypisanie mi recepty w Opolu?

Studiuję tu i nie bardzo mogę jechac teraz do mojego rodzinnego lekarza :/
A może znacie jakaś apteke, gdzie dostane tabletki bez recepty?

Brak recepty, problem! OPOLE

16 gru 2010 - 14:25:59

popytaj swoich kolezanek ktore tam mieszkaja, jezeli masz jakis dowod ubezp. to kazdy gin po winien cie przyjac, mozesz nawet pojsc do przychodni.
niestety nie ma takich aptek ktore sprzedaja leki na recepte bez recepty:) ja swojego gina mam 100km od uczelni i szukałam w miejscowosci w ktorej sie ucze, i przyjął mnie pierwszy do ktorego poszlamz waznym ubezpieczeniem;) wiec nie powinno byc problemu:)

z całym szacynkiem ale ten lekarz nagadał ci jakis głupot:D to po prostu niemozliwe ze "ZADEN" lekarz ginekolog nie wypisze ci recepty bo cos tam:) jak sie umówisz i bedziesz miała ksiazeczke ubezp. to cie przyjmą;) w szczeglnosci ze chcesz tylko recepte



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-12-16 14:27 przez axis.

Brak recepty, problem! OPOLE

16 gru 2010 - 14:26:16

idź po prostu do internisty, przecież też wypisze ...;]

Brak recepty, problem! OPOLE

16 gru 2010 - 14:27:43

lekarz rodzinny powinien Ci wypisac, mojej siostrze zawsze wypisuje recepty na hormony...

Brak recepty, problem! OPOLE

16 gru 2010 - 14:29:02

W moim mieście sprzedaja bez recepty, ale receptę muszę donieść, ale tutaj nie znam takich lekarzy. I pytałam, zaden lekarz ginekolog nie chce mnie przyjąć, bo skończły im sie punkty z nfz i nie mogą albo nie chca mnie przyjąć :/

Brak recepty, problem! OPOLE

16 gru 2010 - 14:29:12

Cytat
whatsername87