Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Mam 4 kolczyki w lewym uchu+ 1 w chrząstce, 2 w prawym uchu, 1 w nosie, 1 w pępku i dwa tygodnie temu zaszalałam przekłuwając język:) Wszystkie kolczyki błyskawicznie mi się goiły, nawet w pępku już po tygodniu swobodnie zmieniałam kolczyk. Nigdy niczym nie smarowałam, nie stosowałam żadnych płynów ani soli... Jestem pielęgniarką,mam 28 lat i dużą tolerancję bólową ale gojenie języka było dla mnie koszmarem.... Marzyłam, żeby go usunąć już w drugi dzień tyle, że tak miałam jęzor spuchnięty i obolały, że nie byłam w stanie go nawet dotknąć;) No i został;) A tygodniowa glodówka wyszła mi na dobre:)))

Wiecie może gdzie w Wawie można sobie zrobić kolczyk w karku?? (chodzi mi o studio gdzie ,,wiedzą co robią" bo z tego co czytałam to w karku lubi się przemieszczać )

co myslicie o kolczyku w jezyku z napisem seks?? nie za odwazny??;p

<moderacja-połączenie wątku[[moderator]]>





Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-02-19 13:26 przez moderator.

Nie ;P Bo pewnie i tak nikt nie przeczyta heh ;P (no chyba że będziesz wszystkim pokazywać język ;))

O Boze! Jak dla mnie to jakas masakra, ale ja juz stara jestem, wiec mam inny punkt widzenia.

niektore laski w tw wieku tez pociagaja takie rzeczy ale sobie nie robia bo niby nie wypada, tylko nie rozumiem jak mozna o sobie powiedziec stara w wieku 30paru lat???

ja mam kolczyk w jezyku ale nigdy bym sobie sexu do niego nie wsadziła.. wole zwykłe tradycyjne kuleczki

Cytat
Yelonka
ja mam kolczyk w jezyku ale nigdy bym sobie sexu do niego nie wsadziła.. wole zwykłe tradycyjne kuleczki
ja tam wole byc oryginalna :D
nie lubie miec czegos co maja inni ;p



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2010-02-05 01:23 przez urwisek24.

urwisek a ile masz lat ze zapytam??

no to po co ten wątek? :)

Cytat
Yelonka
no to po co ten wątek? :)
przeczytaj uwaznie :) pytam czy nie za odwazny a nie czy sie podoba czy nie ;)
Cytat
menka1989