Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Jaka oferta jest najkorzystniejsza? Proszę o pomoc, bo totalnie jestem zielona w tej kwestii, a do końca miesiaca muszę zdecydowac się na cos ; )

Zauważyłam jedynie, że jesteś z woj. dolnośląskiego.
Jeśli jesteś dodatkowo z Wrocławia, bierz LANet. ; )

zweryfikowana
Moderator
Posty: 842

Ja mam z UPC 15 mega za 90 zloty ,drogo ale mam 3 usługi od nich kablówke i telefon stacjonarny.Drugi mam z iplusa z którego korzystam tylko w pracy ,wolno chodzi no ale jakos smigan po internecie .Sciągac z iplusa to porazka,,,,, mozesz opisac troszke co to zainternet i czy wszedzie jest osiagalny,jestem z wrocławia



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2009-09-26 19:36 przez ubasia5.

Dzięki za odpowiedzi...dokładnie to mieszkam w miejscowosci koło Legnicy i u mnie moze byc taki problem, ze nie kazdy internet będzie tu działac. Chodzi mi o to, by szybko chodził i był tani (czyli tak nie więcej niz 50 zł). Niczego wiecej nie potrzebuję. Teraz korzystam z neostrady 1020 TPSA i co prawda tez chodzi dosc szybko, ale czasem sa braki w łącznosci.A jak jest z internetem w Plusie? Słyszałam, ze mozna sobie go przetestowac przez okres probny...jak to w ogole wyglada moze ktos wie?

skoro mialas interenet z TPSA to moze teraz sprobuj z Netii?

zweryfikowana
Moderator
Posty: 842

Cytat
godzinaczwarta
Dzięki za odpowiedzi...dokładnie to mieszkam w miejscowosci koło Legnicy i u mnie moze byc taki problem, ze nie kazdy internet będzie tu działac. Chodzi mi o to, by szybko chodził i był tani (czyli tak nie więcej niz 50 zł). Niczego wiecej nie potrzebuję. Teraz korzystam z neostrady 1020 TPSA i co prawda tez chodzi dosc szybko, ale czasem sa braki w łącznosci.A jak jest z internetem w Plusie? Słyszałam, ze mozna sobie go przetestowac przez okres probny...jak to w ogole wyglada moze ktos wie?