Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 854
Ostrzeżenia: 9/5

Leasing czy najem długoterminowy

02 lut 2023 - 11:03:41

Aktualnie zastanawiam się nad nowym autem. Muszę pożegnać się z moim starym bo niestety ale coraz trudniej się nim jeździ i z powodu licznych napraw jest to coraz bardziej kosztowne ;) No i co jest lepsze:
leasing samochodu
a może najem długoterminowy?
Jestem totalnym laikiem w temacie.

niezweryfikowana
Posty: 88
Ostrzeżenia: 7/5

Leasing czy najem długoterminowy

02 lut 2023 - 13:25:12

Rozumiem, ze nie chcesz kupować używanego?

niezweryfikowana
Posty: 854
Ostrzeżenia: 9/5

Leasing czy najem długoterminowy

02 lut 2023 - 14:00:32

Nie ponieważ mam włąsną firmę, tak więc ratę będe mogła sobie wliczyć w koszty :) Tak więc leasing czy wynajem są dla mnie bardziej opłacalne pod kątem finansowym, ale tak jak piszę nie miałąm z tym nigdy doświadczenia, jestem totalnym laikiem i dlatego pytam się na forum.

niezweryfikowana
Posty: 88
Ostrzeżenia: 7/5

Leasing czy najem długoterminowy

03 lut 2023 - 09:50:20

Pamiętaj, ze rata leasingu może się wydawać niższa niż rata najmu, ale często są to jedynie pozory. W wielu przypadkach leasing oznacza zwiększone koszty ubezpieczenia auta - raz że leasing narzuca warunki na jakich ma być auto ubezpieczone, dwa towarzystwa za hasło leasing każą sobie dopłacić. W przypadku raty najmu masz w jednej racie wszstko, ubezpieczenie oraz inne opłąty tak wieć z góry wiesz ile będzie Cię to kosztowało (w przypadku leasingu jest wiele dodatkowych opłat). NIe wiem na jakie auto chcesz się zdecydować ale często najem jest bardziej opłacalny, zobacz sobie w Masterlease/Master1. Na stronie możesz zobaczyć sobie przykładowe opłaty za wynajem. I sama zdecydować czy Ci to odpowiada czy nie. Czy jesteś płatnikiem vat?

niezweryfikowana
Posty: 854
Ostrzeżenia: 9/5

Leasing czy najem długoterminowy

03 lut 2023 - 13:09:13

Tak, jestem :)

niezweryfikowana
Posty: 88