gorący temat
dzisiaj o 20:27
dzisiaj o 18:31
dzisiaj o 16:27
Gdzie szukać w Opolu pomocy przy planowaniu rozwodu
dzisiaj o 15:28
Gdzie szukać w Opolu pomocy przy planowaniu rozwodu
dzisiaj o 15:18
27.01 o 19:01
Opinie o vericaust- sposoby na kurzajkę! Helpp!
7.11 o 21:08
9.07 o 2:34
Aerobiczna 6 Weidera - zbiorczy
27.01 o 18:56
Naturhouse opinie- korzystałyście?
22.11 o 10:12
14.01 o 21:11
Leasing czy najem długoterminowy
Aktualnie zastanawiam się nad nowym autem. Muszę pożegnać się z moim starym bo niestety ale coraz trudniej się nim jeździ i z powodu licznych napraw jest to coraz bardziej kosztowne No i co jest lepsze:
leasing samochodu
a może najem długoterminowy?
Jestem totalnym laikiem w temacie.
Rozumiem, ze nie chcesz kupować używanego?
Nie ponieważ mam włąsną firmę, tak więc ratę będe mogła sobie wliczyć w koszty Tak więc leasing czy wynajem są dla mnie bardziej opłacalne pod kątem finansowym, ale tak jak piszę nie miałąm z tym nigdy doświadczenia, jestem totalnym laikiem i dlatego pytam się na forum.
Pamiętaj, ze rata leasingu może się wydawać niższa niż rata najmu, ale często są to jedynie pozory. W wielu przypadkach leasing oznacza zwiększone koszty ubezpieczenia auta - raz że leasing narzuca warunki na jakich ma być auto ubezpieczone, dwa towarzystwa za hasło leasing każą sobie dopłacić. W przypadku raty najmu masz w jednej racie wszstko, ubezpieczenie oraz inne opłąty tak wieć z góry wiesz ile będzie Cię to kosztowało (w przypadku leasingu jest wiele dodatkowych opłat). NIe wiem na jakie auto chcesz się zdecydować ale często najem jest bardziej opłacalny, zobacz sobie w Masterlease/Master1. Na stronie możesz zobaczyć sobie przykładowe opłaty za wynajem. I sama zdecydować czy Ci to odpowiada czy nie. Czy jesteś płatnikiem vat?