Obecnie rozmawiamy o:

w czym śpicie?

gorący temat

najtańsza apteka

wczoraj o 20:20

Meble

wczoraj o 19:04

Sypialnia tapeta

wczoraj o 16:04

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zweryfikowana
Moderator
Posty: 4.337

Witam, 18 stycznia zamówiłam szafę w sklepie z meblami dostawa miała byc 6 - 10 tyg a informacje na temat daty dostarczenia miałam dostać telefonicznie.
Mamy maj a nikt sie do mnie nie odezwał do tego nie odbierają telefonu.
Dodam ze wpłaciłam zaliczkę i ze to nie pierwszy moj zakup w tym sklepie zawsze wszystko było Ok.
Wydaje mi sie ze zapomnieli zamówić mi ta szafę (miała byc na zamowienie) musze pojechać tam 40 km w jedna stronę zeby sprawę załatwić i teraz prosze o pomoc, ponieważ nie wiem jak mam z nimi rozmawiać czy w razie czego mam prawo ubiegać sie o zwrot zaliczki w raz z odsetkami, musze w koncu specjalnie jechac i tracić pieniadze na paliwo lub czy mam prawo zadać zniżki jezeli okaże sie ze faktycznie nawalili i beda dopiero teraz składać zamowienie w hurtowni
Moze zna sie ktos na prawach konsumenta ? W Google nie znalazłam podobnej sytuacji do mojej

zweryfikowana
Moderator
Posty: 13.992

Dobrze byłoby napisać i zabrać ze sobą takie pismo, w którym wzywasz do wykonania zamówienia w terminie np. 7 dni od daty pisma. W uzasadnieniu krótko i zwięźle o dacie zamówienie, dacie wpłaconej zaliczki. Dodatkowo na piśmie informacja, że w razie braku realizacji zamówienia w wyznaczonym terminie rozważysz odstąpienie od umowy oraz żądanie zwrotu wpłaconej zaliczki z odsetkami.
Maila nie mają? Jak mają to bym słała na maila taką wiadomość. Może faktycznie ktoś nawalił tam, ale to już ich sprawa.
Co do rabatów czy zniżek to jest kwestia negocjacji.

mnie się wydaje że zawsze zaliczka jest stratna.
nie wiem może się mylę?
wiesz co ? powinnaś była już dawno temu tą sprawę załatwić teraz to będzie ciężko.
a z drugiej strony co to za firma która nie ma emaila???

ale to był sklep internetowy ? normalnie złożyłaś zamówienie ? czy poprostu kupilas szafe przez telefon ?

w każdym mieście jest rzecznik praw konsumenta - tam radziła bym ci iść po porade. u mnie jest w starostwie taki rzecznik. przyjmują za darmo



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2018-05-02 17:39 przez Anette30.

zweryfikowana
Moderator
Posty: 13.992

Zaliczka to nie jest strata, to jest normalnie część zapłaty, która podlega zwrotowi jeśli sprzedawca nie wywiązuje się z umowy.

najlepiej udac sie,lub zadzwonic do biura ochrony praw konsumenta czy tez rzecznika praw konsumenta ,tam ci poradza i pomoga.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2018-05-03 08:43 przez annula.

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Impreza dla koleżanki