Obecnie rozmawiamy o:

złota łazienka

gorący temat

transportery taśmowe

godzinę temu

sprawdzony stomatolog

godzinę temu

sklep detailingowy

godzinę temu

kosmetyki samochodowe

dzisiaj o 8:33

dresy na ulice

dzisiaj o 8:22

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Badoo opinie

08 lis 2017 - 09:48:56

Krzystała któraś z was z portalu badoo? opinie mile widziane!
Wiem, że jest sporo portali randkowych a nie tylko badoo ale nie szukam chłopaka, męża czy partnera. Niedawno przeprowadziłam się do Warszawy, nie mam wiele wolnego czasu ale nie chcę go spędzać sama. Na badoo chciałam znaleźć kogos z kim można wyskoczyć do kina, teatru, na spacer czy jakiś koncert.

Jakie są wasze opinie na temat badoo? a może to kolejne badziewie gdzie siedzą sami faceci w celu matrymonialnym? jeśli nie badoo to co?
będę wdzięczna z aporady i opinie bo nie mam doświadczenia ani z badoo ani innymi tego typu stronami.

Badoo opinie

08 lis 2017 - 10:28:57

sorry, ale musisz byc bardzo zdesperowana skoro szukasz znajomosci na tego typu portalach. Daj sobie czas na poznanie ludzi a nie ledwo sie przerowadziłas i juz szalejesz ;)

zweryfikowana
Moderator
Posty: 4.663

Badoo opinie

08 lis 2017 - 10:59:05

Powiem tak, kiedyś całkiem przypadkiem tam trafiłam, nigdy nie zaglądałam, a później odezwał się do mnie chłopak. I muszę przyznać, że do tej pory jesteśmy dobrymi znajomymi, więc nie wszyscy są nastawieni tak, jak piszesz :) Ale bez porównania moje miasto do Warszawy :)

Badoo opinie

08 lis 2017 - 11:09:28

@agata74 z tą desperacją to trochę przesada. Jednak jakbym miała liczyć że poznam kogoś w spożywczaku na zakupach albo w tramwaju to mogłoby to potrwać wieki

Badoo opinie

08 lis 2017 - 14:55:43

Cytat
aniacichowiec
@agata74 z tą desperacją to trochę przesada. Jednak jakbym miała liczyć że poznam kogoś w spożywczaku na zakupach albo w tramwaju to mogłoby to potrwać wieki