Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Pogaduszki wieczorową porą

10 gru 2018 - 00:16:41

@malmie @banach ja dzis w końcu uporałam sie ze sprzataniem i strojeniem domu, ( mozna podziwiac na moim blogu ) , prezenty mam prawie kupione zostały mi tylko drobiazgi i mam nadzieje zew tym tygodniu to wszystko poogarniam

zweryfikowana
Moderator
Posty: 13.868

Pogaduszki wieczorową porą

10 gru 2018 - 17:48:28

@agata74 no to ja Ci powiem, że chciałabym, by tak "opornie" mi szło jak Tobie ... jestem w czarnej dziurze. Widzę, że praktycznie masz porobione wszystko. W tym roku widzę, że będziemy miały podobne motywy ptaków, u mnie takie białe-śnieżne ptactwo będzie. Śliczny masz ten motyw sikorki i chyba bardziej mi się podoba niż skrzaty choć skrzaty niczego sobie, ale sikory świetnie wyglądają.

Pogaduszki wieczorową porą

10 gru 2018 - 21:28:00

Cytat
malmie
@agata74 no to ja Ci powiem, że chciałabym, by tak "opornie" mi szło jak Tobie ... jestem w czarnej dziurze. Widzę, że praktycznie masz porobione wszystko. W tym roku widzę, że będziemy miały podobne motywy ptaków, u mnie takie białe-śnieżne ptactwo będzie. Śliczny masz ten motyw sikorki i chyba bardziej mi się podoba niż skrzaty choć skrzaty niczego sobie, ale sikory świetnie wyglądają.
Dziękuję zasłony w ptaki udało mi sie upolować w sh w tym roku w październiku i jak je zobaczyłam to wiedziałam ze beda moje były jeszcze takie waskie panele szerokie na 50cm myslałam by zrobic z nich poszewki na poduszki ale ze ptaszki były dziwnie ulokowane to zrezygnowałam

zweryfikowana
Moderator
Posty: 13.868

Pogaduszki wieczorową porą

11 gru 2018 - 21:43:54

@agata74 no widzisz Ty to masz zmysł co i jak z czego wykombinować, a nie tak na łapu capu. Wianek na drzwi też już zrobiłaś, a ja mam koncepcję, że coś świątecznego zawieszę u żyrandola.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2018-12-11 21:44 przez malmie.

Pogaduszki wieczorową porą

12 gru 2018 - 13:59:29

@malmie mnie sie marza jeszcze takie pooszewki moze uda mi sie takie upolowac w sh skoro mam zasłonki



Pogaduszki wieczorową porą

12 gru 2018 - 15:21:11

za wyjątkiem umytych okien i prezentów jestem jeszcze w tyle, jeszcze sporo czasu .
Zakupy zrobimy w przyszłym tygodniu .
Grunt żeby nie zwariować , mamią nas pierdołami , bombkami i ozdobami.
Ja juz od dłuższego czasu od może 4 lat choinkę ubieram w kolorach czerwieni tak już mi zostało
to samo dotyczy się strojenia stołu , więc nie muszę nic nowego kupować.
ozdoby typu wazony świeczki mam te same tez w tym kolorze..
nie wiem może juz się zestarzałamidea albo mam jakiś chory umysł
na cmentarzu też byłam ogarnęłam groby , tylko przyjadę i zapalę znicze
święta nie wiem jak u was ale dla mnie zawsze jakieś smutne pomimo radosci
zawsze sie wzruszam ale tylko na boże Narodzenie.:D

zweryfikowana
Moderator
Posty: 13.868

Pogaduszki wieczorową porą

12 gru 2018 - 20:45:06

@agata74 jak upolujesz to wbijaj gdzieś tutaj albo na boga ... gile, sikorki i ćwirki-wróbelki to świetny motyw na święta. Ostatnia poducha mnie wzrusza i nie wiem czemu :)

@banach święta otwierają portfele, a tu złoto, a tam srebro, a z boku czerwienie ... no powiem Ci, że się czasami skuszę i tak co roku coś na choinkę "donoszę" heheh bidna się już ugina, bo wszystko musi na niej być :D Też mam posprzątane na grobach.

Kurcze Dziewczyny kolejny rok mija ... mnie to się nawet nie chce już liczyć. Ja nie wiem jakoś tak się rozklejam, co to się z człowiekiem porobiło!

Pogaduszki wieczorową porą

12 gru 2018 - 20:55:26

@malmie @banach a juz myslałam że tylko ja taki wrażliwiec. Mnie świeta nie ciesza tak jakos czuje jakies napiecie a ze zyjemy w czasach lucyferycznych to tym bardziej ja to wszystko odczuwam i tak mi na duszy smutno ze ludzie tak zdziczeli stali sie tacy chamscy, wulgarni nie maja zahamowań. Moze to przez dzisiejszego klienta który mocno sie zagalopował i korespondował ze mna a mi rece i nie tylko to opadło bo nie dosc ze zaczał krzyczeć ( duze litery) to jeszcze pisał wulgaryzmy zero hamulców swiat zdziczał. ja zakup zywnosciowe bede robic w przyszłym tygodniu choinke tez w tygodniu zakupie pierogi zamawiam u sprawdzonego pana ja jedynie zrobie sałatki, sernik moze pasztet i tak ostatnio nie wiele jemy generalnie jest to 1 posiłek dziennie i powiem wam ze dobrze sie czuje a wyniki badań mam rewelacyjne .

zweryfikowana
Moderator
Posty: 13.868

Pogaduszki wieczorową porą

12 gru 2018 - 22:02:07

@agata74 o powiem Ci, że zdziczenie coś ostatnio powszednie bardzo i co gorsza dzicz staje się powszechną, ale spokojnie nie dajmy się prowokować.
Co do menu świątecznego to jeszcze dokładnie nie wiem, ale sałatki, placki, coś pieczonego, pierogi to pewne, a reszta wyklaruje się w przyszłym tygodniu :)
Ja nie wiem jak o jednym posiłku Agato dajesz radę ...

Pogaduszki wieczorową porą

13 gru 2018 - 08:47:35

hejka.....
wczoraj byłam z mężem w kinie na :Operacja Overlord : niezła akcja
dziś od rana pada u mnie śnieg zły myślałam że będzie w miarę sucho
zaczyna się potworny czas brud mokro i ślisko , ciekawe jak będzie na Wigilię ?
mój kot cały czas przez tą ciemnotę śpi , tyle co do miski jeść , za swoją potrzebą i do łózka swojego idzie
fakt ma już 9 lat ale jeszcze potrafi nieżle biegać po pietrach klatki schodowej aż gwiżdze
widać zwierzaki tez tak mają jak i my bye
pozdrawiam was dziewczyny cieplutko

Pogaduszki wieczorową porą

13 gru 2018 - 23:11:40

@malmie i to jest straszne ze ludzie nie widza co sie z nimi dzeje . ja dzis byłam na egzamini zdobyłem kolejne upawnienia a przy okazji pojedzilam po sh i pare fajnych rzeczy upolowałam oczywiscie głownie poszewki i to nowe z H&M gdzie na przecenie były po 25 zł a ja dałam ok 10 zł za szt. jak znajde czas to moze sie pochwale. @banach jak ja dawno w kinie nie byłam ostatnio na gwiezdnych wojnach jakos dla mnie jest za głosno ten dzwięk kinowy jest przejaskrawiony, sniegu u nas niet jedynie zimno ale to tez nie za duze -2 jutro robie szczegółowy plan na przyszły tydzien z wypisaniem kiedy co mam zamiar zrobic co by sie nie przemęczyc prezenty dzis dokupiłam brakujace wiec ja juz wszystko mam no prawie bo jedzenia i choinki brak ale to w tyg. obskoczę



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2018-12-14 09:07 przez agata74.

zweryfikowana
Moderator
Posty: 13.868

Pogaduszki wieczorową porą

16 gru 2018 - 08:32:09

@agata74 ... a ja stroję, motyw gwiazdki i aniołka. Ptaki w jednym pomieszczeniu zostawiam, ale nie będę go wszędzie powtarzać. Wystroi się na bogato :D i będzie.
@banach 9 lat to piękny wiek i jeszcze może "różki" pokazać :)
Wczoraj byłam na większych zakupach spożywczych ... Dziewczyny jestem w stresie po tym i muszę jakoś wrzucić na luz

Pogaduszki wieczorową porą

16 gru 2018 - 09:11:41

hmmcheers trzymaj cię

Pogaduszki wieczorową porą

21 gru 2018 - 23:08:23

Przygotowania pełną parą u mnie a jak u was ?



Pogaduszki wieczorową porą

22 gru 2018 - 08:44:11

ja dzisiaj ubieram choinkę
wszystko dopięte na ostatni guzik
żarcie jest , prezenty też
podłogi umyję po ubranej choince i wszystko
u nas wietrznie , ale za to nie pada i nie ma mrozu.
brawo

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

sklep medyczny