Obecnie rozmawiamy o:

Syfilis?

dzisiaj o 18:41

Otwarcie własnej kawiarni

dzisiaj o 15:49

Zapalenie pęcherza

dzisiaj o 14:07

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Reklamacja prostownicy all...

20 lis 2014 - 19:51:55

Jak wygląda reklamacja na all dziewczyny ?
Kupiłam prostownicę, facet ma prawie 3 tys pozytywów. Na aukcji zaznacza wielkimi literami że przed wysyłka sprawdzają produkty... Ja kupując w mailu do niego też poprosiłam, żeby prostownica została sprawdzona, ponieważ nie chcę mieć problemów.. I co? Dziś przyszła nie działa włącznik :(

W opisie ma napisane, że w przypadku reklamacji kupujący pokrywa koszt dostawy... Jakim prawem? Wysłał mi bubel i to ja mam za to płacić ?
Istnieje jakiś regulamin czy paragraf, ze to on nie wywiązał się z umowy i to on powinien ponosić koszty dostawy ?

W jego opisie na aukcji m.in:

Urządzenie 100% sprawne, przed wysyłką sprawdzone
w naszym serwisie.



Każdy przedmiot przed wysyłką jest sprawdzany.

Zakupy u nas to pełne bezpieczeństwo i 100% zadowolenia.

(zobacz zmiany)



Zmieniany 2 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-11-20 19:54 przez kara2606.

Reklamacja prostownicy all...

20 lis 2014 - 19:59:39

pewnie tylko pisze że sprawdza a tego nie robi zadzwoniłaś tam od razu?

Reklamacja prostownicy all...

20 lis 2014 - 20:03:51

Cytat
edekzkrainykredek2
pewnie tylko pisze że sprawdza a tego nie robi zadzwoniłaś tam od razu?

tak prostownice dostałam w południe, ale włączyłam ją dopiero na wieczór. Zadzwoniłam przed 18, akurat powiedział facet ze nie maja teraz przy sobie serwisanta i że zadzwonią jutro do mnie.

Ale chciałam im teraz napisać maila, właśnie o tym, że mam nadzieję, że reklamacja będzie na ich koszt.

Ja na all znalazłam coś takiego:

Czy to ja pokrywam koszty wysyłki towaru do sprzedającego przy reklamacji?

Nie. Jeśli reklamacja towaru wynika z niezgodności z umową lub rękojmi, koszty przesyłki w obie strony powinien pokryć sprzedający. Wysyłając przedmiot na własny koszt, masz prawo poprosić go o zwrot wszystkich pieniędzy.

Reklamacja prostownicy all...

20 lis 2014 - 20:04:35

Szczerze powiem, że takie sprawy załatwiam od ręki telefonicznie i zazwyczaj "wychodzi" na moje - czyli odsyłają sprawny towar i koszty wysyłki. jak się nie zgodzi - to odstąp ud umowy jako powód (którego nie trzeba podawać) podaj, ze z winy felernego towaru i żądasz oprócz zwrotu wartości towaru przesyłki. Nie wiem jednak, jak się to potoczy. Powodzenia.

Reklamacja prostownicy all...

20 lis 2014 - 20:08:36

Cytat
SunFlower23
Szczerze powiem, że takie sprawy załatwiam od ręki telefonicznie i zazwyczaj "wychodzi" na moje - czyli odsyłają sprawny towar i koszty wysyłki. jak się nie zgodzi - to odstąp ud umowy jako powód (którego nie trzeba podawać) podaj, ze z winy felernego towaru i żądasz oprócz zwrotu wartości towaru przesyłki. Nie wiem jednak, jak się to potoczy. Powodzenia.

To myślisz, że mogę to załatwić mailowo? I napisać to co jest napisane w regulaminie all, że to oni muszą ponieść koszt? Bo znając mnie przez telefon się zająknę, albo nie powiem wszystkiego :P

Reklamacja prostownicy all...

20 lis 2014 - 20:10:50

Ja załatwiam telefonicznie. Od tego są telefony, żeby je odbierać. Regulamin All to nie są przepisy prawne, tylko wewnętrzne, które (teoretycznie) moga być modyfikowane przez strony. Ja bym walczyła o swoje i tyle.

zweryfikowana
Posty: 51
Ostrzeżenia: 1/5

Reklamacja prostownicy all...

20 lis 2014 - 20:13:47

Daj znać jak udało Ci się zakończyć tą sprawę czy dostałaś zwrot kosztów wysyłki

zweryfikowana
Moderator szaf
Posty: 13.992

Reklamacja prostownicy all...

20 lis 2014 - 21:47:24

Reklamacja z ustawy konsumenckiej sprowadza się min. do tego, że to sprzedawca pokrywa koszty dostarczenia towaru niezgodnego z umową.
Ja tam zalecam reklamację pisemną.

Reklamacja prostownicy all...

21 lis 2014 - 15:28:57

Cytat
madziorek56
Daj znać jak udało Ci się zakończyć tą sprawę czy dostałaś zwrot kosztów wysyłki

Napisałam im maila od serca, że czuję się oszukana i zlekceważona :D Napisali mi że na ich koszt wyślą mi kuriera ;)

Reklamacja prostownicy all...

21 lis 2014 - 16:42:43

No własnie, takie rzeczy załatwiasz tylko mailowo, masz wtedy potwierdzenie, załatwiłaś to jak trzeba, jednak sprzedawca poczuwa się do odpowiedzialności:)

Reklamacja prostownicy all...

21 lis 2014 - 16:51:22

Też miałam taką sytuację. Z tym że sprzedawca wysłał mi nową prostownice kurierem na jego koszt i nie robił żadnych problemów. Nawet nie chciał tej popsutej ode mnie. brawo

Cytat
kara2606
Cytat
madziorek56
Daj znać jak udało Ci się zakończyć tą sprawę czy dostałaś zwrot kosztów wysyłki

Napisałam im maila od serca, że czuję się oszukana i zlekceważona :D Napisali mi że na ich koszt wyślą mi kuriera ;)
i brawo! Tak powinno być.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2014-11-21 16:52 przez TO-JAA.

Reklamacja prostownicy all...

06 sty 2015 - 15:38:18

Dobry sprzedawca! Powinbna powstać strona o dobrych sprzedawcach

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

Najlepsze ksiązki