Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

niezweryfikowana
Posty: 48
Ostrzeżenia: 4/5

Jaki samochód dla dziewczyny

15 lip 2014 - 07:20:06

Cześć. Może któraś z Was zna się trochę na motoryzacji ? :)
Chciałabym sprawić sobie w najbliższym czasie mój pierwszy samochód. Mam na oku ten Ford Ka:
http://moto.gratka.pl/tresc/ford-ka-i-stan-perfekcyjny-17025963.html#c0db0fc80dd4a167,6?utm_source=brc
Co o nim sądzicie? Myślicie,że jest to dobra oferta i można się zastanowić? Generlanie zależy mi na tym aby samochód był niewielki, do jeżdżenia po mieście tak aby można się było nim wszędzie wcisnąć no i niedrogi (mogę przeznaczyć tak do 5 tys. max szczególnie,że jeszcze nie jestem tak wprawionym kierowca...).

Jaki samochód dla dziewczyny

15 lip 2014 - 07:22:50

Nie znam się za bardzo na technicznych stronach samochodów, ale wydaje mi się, że ten do poruszania się po mieście będzie bardzo ok.

niezweryfikowana
Posty: 48
Ostrzeżenia: 4/5

Jaki samochód dla dziewczyny

15 lip 2014 - 07:27:35

No właśnie chcę coś niewielkiego no i raczej w niskiej cenie ponieważ jak zdarzy mi się o coś zahaczyć to jednak nie będzie takiej tragedii niż gdyby było to jakieś drogie auto :D

Jaki samochód dla dziewczyny

15 lip 2014 - 07:37:20

Szczerze? W życiu bym nie kupiła takiego samochodu. Ale to kwestia gustu, mnie akurat się nie podoba :)

Jaki samochód dla dziewczyny

15 lip 2014 - 07:41:16

no wyglada calkiem niezle no i ma duzo wuposazenia. Ja jednak nie lubie aut 2/3 drzwiowych i nie kupilabym takiego :P

od siebie moge polecic fiata punto, jezdzilam po zrobieniu prawka niedoswiadczona i bardzo dobrze sie prowadzi, tez jest maly i malo pali ;)

Jaki samochód dla dziewczyny

15 lip 2014 - 07:50:37

czo to za reklama :|

Jaki samochód dla dziewczyny

15 lip 2014 - 07:51:35

Zależy do czego potzrebujesz :))