Cytat
untamed
Moje drogie, mam do Was pytanie, otóż ostatnio wysyłałam paczkę na poczcie, do zapłaty 9,50, płaciłam kartą. Dzisiaj patrzę a na stronie internetowej mojego konta mam 2x -9,50, oba przelewy to poczta. To wyłudzenie pieniędzy ;/ Co mam w tej sytuacji zrobić? Dodam, że ta kobieta bezczelnie patrzyła mi na ręce gdy wpisywałam kod, a to urządzenie nie miało nawet osłonki... Dodatkowo panie tam pracujące są bardzo niemiłe i na pewno z nimi nic nie załatwię... Pomocy...
Też tak miałam, ale w delikatesach i kwota była podobna - coś ponad 10zł. Reklamacje musisz składać w banku (bo to system operacyjny z jakiegoś powodu dwukrotnie zaksięgował tę samą wpłatę), nie w miejscu, w którym dokonywałaś transakcji. Pani nawet jeśli zapamiętała Twój PIN bez karty nic nie jest w stanie pobrać Ci z konta. Jeśli masz potwierdzenie zapłaty (np. kwitek z poczty) na pewno zwrócą Ci nadpłatę.