Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

No cześć, jeśli umieściłam w złym dziale to uprzejmie proszę o przeniesienie.
Jak to jest z kredytami ?Jestem osobą niepracująca, studiuję dziennie, dostaję pieniążki od rodziców, jednak potrzebuję dość pilnie (za miesiąc) gotówki w kwocie- 5.000. Chciałabym wziąć, posiadam konto w mBanku, lecz rzadko z niego korzystam. Planowałam wziąć kredyt i spłacać go rok. Orientowałam się mniej więcej, i płaciłabym ok. 260 zł/miesiąc, oprocentowanie wynosi (zależy w jakim banku jeszcze) 8% lub 13%. Pojawia się pytanie- czy w związku z faktem iż jestem osoba niepracującą otrzymam kredyt? Dodam, że tzw. chwilówki (Provident itp.) mnie nie interesują.

Czy możecie polecić ewentualnie jakiś bank, który udzieliłby mi pożyczki?Tak jak wcześniej wspomniałam pieniążki, które otrzymuję od rodziców (pewną cześć) byłabym w stanie przeznaczyć na spłatę zaciągniętego kredytu.Niestety rodzice na chwilę obecną nie są w stanie dać mi tak dużej sumy w przeciągu miesiąca, stąd zastanawiam się nad kredytem. Rozważam getin bank bądź m-bank. Jakieś propozycje jeszcze?

Jak bym była osobą niepracującą to na pewno bym nie brała kredytu. Bo bym nie miała jak go spłacić. Żeby się nie okazało, że rodzice będą musieli za ciebie spłacać.

Nie dostaniesz kredytu jak nie masz etatu;musisz przecież udowodnić bankowi,że masz z czego kredyt spłacać.

Też mi się wydaje, że kredytu nie dostaniesz. Jak udowodnisz, że będziesz miała z czego spłacić skoro nie pracujesz?

PIENIĄŻKI serce

jak nie masz pracy to lepiej nie bierz żadnych kredytów bo ciekawe z czego to spłacisz

Jak spłacisz kredyt 5tys w rok płacąc ratę 260 zł mies ? Nawet nie będzie po roku to suma zadłużenia a co dopiero prowizja dla banku. Nie dostaniesz takiego kredytu bez dochodu, możesz się starać o kredyt studencki jednak jest to jakas okreslona kwota wypłacana miesięcznie a nie jednorazowo.