Obecnie rozmawiamy o:

Syfilis?

dzisiaj o 18:41

Zapalenie pęcherza

dzisiaj o 14:07

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

nasza szafa,,,

01 lis 2013 - 19:16:45

Hej dziewczyny.
Szafa.pl mnie oszukala.Jestem o to okropnie wsciekla i chcialabym Was zapytac czy mialyscie taka sytuacje?
Otóż...Nie sprzedaje wiele na szafie raczej sie wymianiam dlatego jak juz cos sprzedalam to doskonale to pamietam.Bylo to juz dosyc dawno.Moje saldo wynosilo okolo 4.50zl sprzedalam rzeczy za okolo 65zl i wtedy moje saldo wynosilo -0.50gr Niestety transakcja nie zostala sfinalizowana ze wzgledu na brak wplaty.Calkowicie z winy kupujacego.Zglosilam sprawe do administracji.Dziewczyna dostala blokade konta ja wystawilam komentarz negatywny,a w odpowiedzi na email od szafy napisalam ze mam nadzieje ze prowizja zostanie zwrocona.Po baaardzo dlugim okresie oczekiwania zglosilam sie po raz kolejny do administracji podajac nr sprawy ktora zostala juz rozstrzygnieta z tym ze napisalam ze powizja nie zostala mi zwrocona w zwiazku z czym juz jakis czas temu otrzymalam email ze moje konto zostalo zablokowane.Otrzymalam od administracji odpowiedz ze sprawa zostala rozpatrzona,uzytkowniczka miala zablokowane konto a prowizja zostala zwrocona a to nie prawda!! do dnia dzisiejszego na moim saldzie widnieje -0.50gr!!!Nikt mi niczego nie zwrocil! niby to niewielka kwota ale to oszustwo!!Mialyscie takie sytuacje?
Nie wiem jak sie z nimi skontaktowac bo nie bede zglaszac po raz setny kolejnej sprawy a nie odpowiedzieli mi nawet mejlowo tylko na szafie.

nasza szafa,,,

01 lis 2013 - 19:19:38

mysle ze musisz poprosic jeszcze o jakie swyjasnienie , nie sadze zeby swiadomie cie oszukali , mysle ze zaszla jakas pomylka ktora mozna wyjasnic

nasza szafa,,,

01 lis 2013 - 19:20:55

ale przy podwojnym zglaszaniu sprawy nadal pomylka? to bardzo dziwne i wkurzajace dopominac sie ciagle o cos co mi sie nalezy

nasza szafa,,,

01 lis 2013 - 19:22:38

Jeżeli sprzedałaś rzeczy za 65zł, a miałaś +4,50 to powinnaś mieć -1,50. Może zwrócili Ci tą złotówkę?
http://szafa.pl/opcje.html?box=saldo

Tutaj możesz sprawdzić historię salda.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-11-01 19:25 przez Unique_thing.

nasza szafa,,,

01 lis 2013 - 19:27:05

Cytat
Unique_thing
Jeżeli sprzedałaś rzeczy za 65zł, a miałaś +4,50 to powinnaś mieć -1,50. Może zwrócili Ci tą złotówkę?


no bez jaj:D:D
dzieki za link.Sprawdzilam i zostalo tylko i wylacznie pobrane za sprzedaz a zadnego zwrotu nie widac



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-11-01 19:33 przez nadia2504.

zweryfikowana
Moderator
Posty: 3.423

nasza szafa,,,

01 lis 2013 - 20:34:20

Zgłoś to jeszcze raz. Nikt na pewno nie chce Cię oszukać...

nasza szafa,,,

01 lis 2013 - 20:41:30

po raz trzeci?? to kto tam pracuje?

nasza szafa,,,

01 lis 2013 - 20:45:44

Jak blokować sprzedaż to potrafią w 5 minut, a żeby prowizję zwrócić to już potrzeba lat świetlnych - powodzenia :D

zweryfikowana
Moderator
Posty: 3.423

nasza szafa,,,

01 lis 2013 - 20:45:44

Pracują ludzie, ale pracują tylko na systemie, w którym zawsze coś może nie zadziałać.

nasza szafa,,,

01 lis 2013 - 21:12:52

kami, każdy wie jak to wszystko wygląda. moderatorzy się urabiają po pachy z własnej woli, a admini już nie są tak chętni do roboty.

Upominaj się do skutku.

nasza szafa,,,

01 lis 2013 - 21:21:40

Ja wam opowiem moją historię ;)

Zawsze spłacam prowizję regularnie, tak też stało się z prowizją za wrzesień, jednak w październiku dostałam niespodziewanie blokadę konta bez żadnych ostrzeżeń. Miałam już wtedy -6 zł na saldzie, ale to za rzecz którą sprzedałam w październiku. Napisałam do administracji (i jednocześnie zapłaciłam te 6 zł, choć okres rozliczeniowy się jeszcze nie skończył), dowiedziałam się, że to przez błąd systemu.

Z tego co mi wiadomo, każdy system programowany jest przez człowieka i sam z siebie nie popełnia błędów, może być tylko błędnie zaprogramowany.

Zero przepraszam, zero wzięcia na siebie odpowiedzialności, nerwy stracone, bo okazuje się, że nawet przy regularnej spłacie tej gigantycznej prowizji przez "błąd systemu" traktuje się użytkownika jak oszusta, blokując mu konto.

I jak tu się dziwić, że Szafa umiera?

nasza szafa,,,

01 lis 2013 - 21:34:54

To może zrób zrzut swojej historii i pokaż im,że prowizja nie została zwrócona ;)

nasza szafa,,,

01 lis 2013 - 22:50:14

tak tylko gdzie napisac? skoro wszystkie odnosniki wyrzucaja do zglaszania sporow w zwiazku z kupnem sprzedaza.zero adresow email bezposrednio do admin zero kontaktu po prostu a jak wiadomo jak zglosze kolejna sprawe nie moge zalaczyc zalacznika w postaci zrzutu.opisze problem to znow odpisza mi na szafie w wiadomosciach bez mozliwosci odpowiedzi i braku emaila aby na niego odpowiedziec:) taka sciana.

nasza szafa,,,

01 lis 2013 - 22:55:04

Oczywiście, tylko prowizję pobiera się po to, aby system i ludzie pracowali solidniej.

zweryfikowana
Moderator
Posty: 3.423

nasza szafa,,,

01 lis 2013 - 23:19:15

Napisz do administratorki Magdy. Musisz też wziąć pod uwagę to, że mamy święto, a dodatkowo przez weekend "szafa" nie pracuje.

Ja bym się upominała do skutku ;)

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

POMOCY FILM