Obecnie rozmawiamy o:

Jakie ogrzewanie domu

gorący temat

Meble

32 minut temu

Klimatyzacja w bloku

dzisiaj o 11:13

zawyzona cena za ogrzewanie

dzisiaj o 10:26

dieta przy cukrzycy

wczoraj o 19:27

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Przestroga przed sklepem Suncosmetic.

21 lut 2013 - 11:04:56

W listopadzie 2012 r. zakupiłam zestaw do opalania natryskowego od Suncosmetics w sklepie internetowym
dostępnym na ich stronie.Wszystko by było w porządku gdyby nie fakt, że pracownicy tej firmy odrzucają jakąkolwiek próbę skontaktowania się z nimi. Stało się tak po tym jak ujawniłam im moje wątpliwości dotyczące przesyłki(sposobu dostarczenia i jej zawartości). Przesyłka bowiem doszła do mnie po 51 dniach oczekiwania, a zawartość tej paczki była niepełna (niezgodna ze złożonym zamówieniem) jak i częściowo uszkodzona. Można zrozumieć potężne opóźnienie i niekompletną przesyłkę, ale nie rozumiem braku chęci naprawienia tego. W tej chwili po zainwestowaniu ponad 6000 PLN nie mogę wypróbować urządzenia, bo nie mam skompletowanego sprzętu a próby skontaktowania się spełzły na niczym (kilkaset nieodebranych lub odrzucanych połączeń i kilka e-mail bez odpowiedzi).Poza tym obawiam się,że nie będę w stanie egzekwować warunków gwarancji a czas naprawy czegokolwiek będzie się ciągnąć w nieskończoność. Szkoda , że chętni do współpracy byli tylko do momentu wpłaty pieniędzy na konto. Obiecywali nawetdarmowy kurs w ramach promocji towarzyszący temu zakupowi. Myślałam o zwrocie paczki do czego mam prawo przed uplywem 10 dni od momentu dostarczenia, ale jak można zwrócić coś, nie wiadomo gdzie (na stronie tylko adres do korespondencji) i bez żadnego potwierdzenia ze strony Sprzedającego. Ola Wagner i Marcin Popławski reprezentujący w korespondencji firmę to chyba tylko jakieś podstawione sztuczne twory.

Spodziewałam się pomocy lub porady w dwóch instytucjach. Pierwszą z nich było Europejskie
Centrum Konsumenckie (ECK), następnie Stowarzyszenie Konsumentów Polskich, projekt finansowany ze środków
Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W podobny sposób odmówili mi porady i pomocy twierdząc, że zakupiłam
towar dla korzyści związanej z prowadzonej przeze mnie działalnością gospodarczą. Jest tylko jeden szkopuł. Nie posiadałam i nie posiadam działalności gospodarczej co przy podaniu odpowiednich danych można łatwo zweryfikować, nie podjęli się tego,nie wiem dlaczego.Mogłabym takową założyć po wypróbowaniu urządzenia ale jak mam tego dokonać gdy już na samym początku zostałam oszukana. Wydałam prawie 6000 PLN, jestem osobą prywatną, nie używałam towaru, przedsiębiorca mnie oszukał, nie daje znaku życia, czuje się bezkarny i nie można mi pomóc?

Mamy do czynienia prawdopodobnie z oszustwem niczemu winnych konsumentów i nikt nie jest w stanie zainterweniować?

Reasumując odradzam zakupu na stronie tego sklepu, przestrzegam przed zapłatą poprzez przelew bankowy (nie mają opcji Pay-pal). Są nieuczciwi, nierzetelni, niesłowni. Na potwierdzenie mojej opinii mogę udostępnić treść korespondencji, kopię przelewu na konto firmy oraz inne materiały dowodzące ich nieuczciwych praktyk. Jeśli ktoś ma pytania proszę o kontakt pod adresem: ****@**** (dla własnego dobra nie podawaj emaili na forum. Administracja)

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

problem z butami