Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

organizacja ślubu!!!

23 sty 2013 - 10:26:46

witajcie kochane

właśnie zajmuję się organizacją swojego ślubu i wesela. robię to całkiem sama gdyż mój przyszły mąż pracuje za granicą i przyjeżdża kilka razy w roku teraz będzie na święta wielkanocne i zaakceptuje pewne moje ustalenia ale sam nie da rady nic zoorganizować. chcę prosić o pomoc te z was które maja już za sobą takie doświadczenie o wypisanie najlepiej w podpunktach (gdyż łatwiej mi będzie to ogarnąć) wszystkich spraw które trzeba załatwić czyli np.
bukiet ślubny
byty
wódka
zaproszenia
itd ja porównam sobie z moimi przemyśleniami i upewnię się czy wszystko mam wypisane
uważam że trzeba do tego podejść jak do listy zakupów inaczej na bank czegoś zapomnę
oczywiście jakieś cenne uwagi mile widziane lub porady jak uniknąć wpadki
będę bardzo wdzięczna za pomoc i poświęcony czas
pozdrawiam

organizacja ślubu!!!

23 sty 2013 - 10:29:37

ja miałam swój ślub w kwietniu 2012 więc jak chcesz to mogę Ci coś doradzić ,podrzucić pomysł

jesli idzie o wódkę na wesela najlepsza jest - gorzka żołądkowa de luxe i chyba ma jedną z bardziej przystepnych cen

zaproszenia najlepiej kupić na allegro bo mają ładne i najtaniej

jak z muzyczną oprawą w kościele? masz plan,pomysł?

organizacja ślubu!!!

23 sty 2013 - 10:34:45

ja tez potrzebuję takiej jak by listy co i jak jest do załatwienia.

będę wdzięczna !!!

zweryfikowana
Posty: 534
Ostrzeżenia: 3/5

organizacja ślubu!!!

23 sty 2013 - 10:37:52

a masz już coś załatwione? i kiedy ślub?
najważniejsza jest sala, orkiestra (jeśli chcesz jakąś naprawdę dobrą) i fotograf (jak poprzednio) i za takimi rzeczami najlepiej rozglądać się jakieś półtora roku przed ślubem (ja zaczęłam rok i pamiętam jak ryczałam, jak nie mogłam żadnego porządnego zespołu znaleźć, same jakieś smuty) termin w kościele też radzę zarezerwować jakieś 10 m-cy przed, bo ja poszłam 7 m-cy i wyszło na to, że muszę teraz kościół zmieniać ;/

Jak już będziesz miała salę to wyjdzie ile musisz jeszcze załatwić, bo np. u mnie menagerka restauracji załatwia wszystko, tort, ciasto, kwiaty na stoły, szampan na wejscie, upominki dla gości,i to wszystko jest w cenie :) a wiadomo, że np. w remizie musisz załatwiać sama catering, cukiernie, tort, tam jakieś dekoracje, nie dekoracje itd...

Ja mam ślub w lipcu, wódkę mamy Stocka, bo Finlandia za droga ;/ a żołądkowej raczej nikt w rodzinie nie piję (o.5 l na osobę) do tego wino i kegi z piwem



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-01-23 10:42 przez qvciorka.

organizacja ślubu!!!

23 sty 2013 - 10:40:04

Ja też jestem w trakcie zapisywania wszystkiego:) Ślub niby dopiero w sierpniu, ale już się denerwuję i wolę mieć wszystko pozapisywane:)
Wypiszę to co mam sobie napisane:
-zespół
-kucharka
-kamerzysta
-sala
-zarezerwować dekoratora sali
-ksiądz, protokół
-obrączki
-suknia i wszystkie dodatki
-garnitur i wzystkie dodatki
-kwiaty dla panny młodej i świadkowej
-wódka, zawieszki na wódkę
-kosmetyczk
-fryzjer
-zaproszena
-rezerwacja auta
-dekoracja kościoła
-pudełka na ciato
-podziękowania dla rodziców

organizacja ślubu!!!

23 sty 2013 - 10:40:36

1.Rzecz podstawowa- dokumenty potrzebne do zawarcia związku małżeńskiego.
2.Sala + orkiestra albo DJ
3.Tort i ciasta
4.Najpoje i alkohol ( o dobrej wódce pisałam powyżej) u nas właśnie była gorzka żołądkowa de luxe o ile pamiętam było po 16 zł za butelkę
5.Zaproszenia - najelpsze ceny na allegro
6.Podziękowania dla gości.
7.Ubiór Panny Młodej i Pana Młodego.
8.Dekoracja kościoła, samochodu.
9.Zamówienie bukietu ślubnego i butonierki, może być dla świadkowej kwiatek do włosów albo kotylion na dłoń.
U nas zamawiałam butonieki także dla mojego taty i taty mojego męża, oraz dla świadka tylko w innych kolorach.
10.Zakup pojemników plastikowych na żywność po weselu/poprawianach, z reguły są one dostępne na salach ale też nie opłaca się tam ich nabyć.

zapomniałam o kamerzyście, fotografie,kosmetyczce i fryzjerze :)



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-01-23 10:41 przez Edycik.

organizacja ślubu!!!

23 sty 2013 - 10:45:43

1.sala( uzgodnic czy sie chce swoje kucharki czy nie) jaka cena , za gosci co wchodzi w skład. ciasta , tort, napoje, wódka, owoce?
2. zespół spytac ile godzin graja, od kiedy do kiedy , czy licza od momentu grania z wyprowadzenia mlodych czy od grania na sali
3. ksiądz ustalenie godziny, spytanie o cene, o zapowiedzi i jakies zaświadzcenia
4. dekoracja sali, auta koscioła
5. kamerzysta
6. fotograf
7. wybranie auta
8. jesli na sali trzeba kupic samemu wodke , owoce i napoje rozejrzec sie . wódke zawsze mozna kupic wczesniej.
9. zaproszenia, zawieszki na wódke
10. lista gosci - zeby wiedziec ile zaproszen
11. wybrac sobie jakis upatrzony juz bukiet slubny plus butonierka dla faceta
12. suknia ślubna plus dodatki
13. facet garnitur
14. obrączki
15 wybranie świadków
16 ustalenie na sali rozmieszczenie gosci oraz stołów
17 wybranie jaka dekoracja ma byc na sali , w kosciele i na aucie :)
chyba wszystko :) ja mam 19 października tego roku ale tez zapisuje wszystko ;p bo nie pamietam ;;p
aaaa i ustalenien z zespołem muzyki, zabaw;p
chyba wszystko :)

zweryfikowana
Posty: 534
Ostrzeżenia: 3/5

organizacja ślubu!!!

23 sty 2013 - 10:46:40

Cytat
Edycik
1.Rzecz podstawowa- dokumenty potrzebne do zawarcia związku małżeńskiego.
?
mnie poinstruowali, że te dokumenty (akt chrztu, akt urodzenia) to są ważne jeden 3 m-ce drugi 6 m-cy i żeby się tym w ogóle nie przejmować na razie

organizacja ślubu!!!

23 sty 2013 - 10:48:48

Cytat
qvciorka
Cytat
Edycik
1.Rzecz podstawowa- dokumenty potrzebne do zawarcia związku małżeńskiego.
?
mnie poinstruowali, że te dokumenty (akt chrztu, akt urodzenia) to są ważne jeden 3 m-ce drugi 6 m-cy i żeby się tym w ogóle nie przejmować na razie

mnie tak samo. bylam u księdza i dopiero 3 miesiące przed ślubem mamy sie do niego zgłosić i wtedy przyniesć dokumenty :) bo są ważne 3 miesiace

organizacja ślubu!!!

23 sty 2013 - 10:49:55

Cytat
qvciorka
Cytat
Edycik
1.Rzecz podstawowa- dokumenty potrzebne do zawarcia związku małżeńskiego.
?
mnie poinstruowali, że te dokumenty (akt chrztu, akt urodzenia) to są ważne jeden 3 m-ce drugi 6 m-cy i żeby się tym w ogóle nie przejmować na razie

tak dobrze Ci powiedzieli :) racja 3 mce ważne są
u nas i tak lataliśmy ze wszystkim troszkę na odwrót bo mąz nie miał bierzmowania

organizacja ślubu!!!

23 sty 2013 - 10:56:03

Cytat
qvciorka
Cytat
Edycik
1.Rzecz podstawowa- dokumenty potrzebne do zawarcia związku małżeńskiego.
?
mnie poinstruowali, że te dokumenty (akt chrztu, akt urodzenia) to są ważne jeden 3 m-ce drugi 6 m-cy i żeby się tym w ogóle nie przejmować na razie

Orientujecie się czy jeśli jesteśmy z tej samej parafii to te dokumenty są też porzebne?

organizacja ślubu!!!

23 sty 2013 - 10:59:01

akt chrztu,dokumenty z USC itp są potrzebne na pewno
jesli jesteście z tej samej parafii po prostu nie potrzebujecie zaświadczenia o zapowiedziach z parafii str drugiej
zapowiedzi będą w waszej parafii i żadne z Was nie musi dostraczać wówczas dokuemntu że odbyły się u strony drugiej skoro nalezycie do jeden parafii

organizacja ślubu!!!

23 sty 2013 - 11:02:06

ok, dzięki:)

niezweryfikowana
Posty: 1.367
Ostrzeżenia: 1/5

organizacja ślubu!!!

23 sty 2013 - 11:02:50

Do listy podanej przez gagunie 958 wato dopisać:
Nauki przedmałżeńskie
poradnia rodzinna
Rodzaj ślubu" konkordat czy cywilny i kościelny osobno
Godzina ślubu
Menu weselne ( dowiedzieć się ile dań jest w cenie, czy to wystarczy ile da dodatkowe dania, zastanowić się ewentualnie jakie dania dobrać)
Zamówić tort
dekoracja samochodu

organizacja ślubu!!!

23 sty 2013 - 11:05:52

Cytat
tereskes85
Do listy podanej przez gagunie 958 wato dopisać:
Nauki przedmałżeńskie
poradnia rodzinna
Rodzaj ślubu" konkordat czy cywilny i kościelny osobno
Godzina ślubu
Menu weselne ( dowiedzieć się ile dań jest w cenie, czy to wystarczy ile da dodatkowe dania, zastanowić się ewentualnie jakie dania dobrać)
Zamówić tort
dekoracja samochodu

Poradnia rodzinna? Co to takiego? Nie słyszałam o czymś takim:)

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

KOSMETYKI TIANde