Obecnie rozmawiamy o:

Klimatyzacja w bloku

gorący temat

Nietypowa uroda

dzisiaj o 15:10

Meble

dzisiaj o 13:22

Jakie ogrzewanie domu

dzisiaj o 10:28

zawyzona cena za ogrzewanie

dzisiaj o 10:26

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Chodzicie do kosmetyczki?

30 lip 2013 - 13:19:07

A ja chodzę, często przed weselem czy jakąś imprezą a że nie mam czsu to od razu usługi kompleksowe biorę, czeszą mnie i malują. Raz mnie tu zaprowadził chłopak studio Wrocław i bardzo mi się spodobało, jednak żeby chodzić regularnie to nie posiadam takich funduszy ;(

Chodzicie do kosmetyczki?

30 lip 2013 - 13:20:26

Tak chodzę ,jakie dajecie napiwki czy dajecie w ogóle?
Brwi 15,manikiure 30,pediciure 85,mysle nad zabiegami ujędrniającymi jeszcze próbowała któras takich zabiegów?



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-07-30 13:26 przez papryczka899.

Chodzicie do kosmetyczki?

30 lip 2013 - 13:25:30

Ja chodzę na henne,brwi,paznokcie:) Choć sama jestem po szkole kosmetycznej to lubię chodzić i wole żeby mi ktoś zrobił,wiadomo jak to robi się sobie samej:D:D

Chodzicie do kosmetyczki?

30 lip 2013 - 13:35:07

chodze raz w miesiacu na henne rzes i brwi plus regulacja place 28zl

niezweryfikowana
Posty: 370
Ostrzeżenia: 2/5

Chodzicie do kosmetyczki?

14 lut 2014 - 10:59:50

chodzę, niestety mam straszne problemy z cerą i sama sobie nie potrafię z nią poradzić, dlatego regularnie odwiedzam dermed w Krakowie. Dzięki takim wizytom u kosmetyczki moja skóra wygląda o niebo lepiej.

Chodzicie do kosmetyczki?

14 lut 2014 - 11:02:40

chodze na regulacje brwi ,czasem depilacje woskiem

Chodzicie do kosmetyczki?

14 lut 2014 - 13:59:20

tak, na pedicure stóp dość regularnie latem, bo mam problemy ze stópkami ;(

Chodzicie do kosmetyczki?

18 lut 2014 - 14:18:55