Obecnie rozmawiamy o:

Jakie marki ? - Kosmetyki.

wczoraj o 22:24

kredyt

wczoraj o 18:12

Budowa domu

wczoraj o 17:09

Biznes

wczoraj o 17:07

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Co zrobić z tym fantem?

16 paź 2012 - 19:47:30

Witam, jestem tu od niedawna, nie znam się aż tak na sprzedaży, jednak zaznaczam, iż czytałam regulamin.
Natomiast nie wszystko jest dla mnie jasne. Czy umieszczenie opisu " Z powodu aktualnych przepisów prawa Unii Europejskiej (01.08.03.) O zakupie towaru od osób prywatnych INFORMUJĘ, że: Przedmioty wystawione na moich aukcjach są moją własnością i nie podlegają: gwarancji, reklamacji ani zwrotowi po sfinalizowaniu transakcji. Nie akceptujesz moich zasad - nie kupuj!" legalne w stosunku do szafy.pl?
Pewna Pani zakupiła u mnie sweterek, pytała czy w razie czego może zwrócić, napisałam, że nie i odniosłam się do opisu w moim profilu, ta jednak postanowiła kupić. Teraz napisała, że sweterek dostała, jednak chce go zwrócić, ponieważ jest za krótki ( zaznaczam, iż nie pytała wcześniej o wymiary ). Mówię, że nie ma takiej możliwości. Ona natomiast powołuje się na prawo konsumenckie, które mówi o tym, iż może do 10 dni zwrócić towar.
Powiedzcie mi, kto tutaj ma rację?

zweryfikowana
Posty: 1.536
Ostrzeżenia: 1/5

Co zrobić z tym fantem?

16 paź 2012 - 19:51:47

Nie kupowała w sklepie, więc żadne "10 dni" jej nie obowiązuje, a ta "klauzula" o prawie UE jest wymysłem. Nie ma żadnej ustawy, która to określa.

Nie dowiedziała się o wymiary, to teraz musi przecierpieć. Chyba, że nie chcesz się z nią szarpać, to niech najpierw odeśle Ci sweterek, a dopiero później oddasz jej pieniądze.

Co zrobić z tym fantem?

16 paź 2012 - 19:52:32