wczoraj o 8:44
Jaki najlepszy materac do spania
wczoraj o 8:42
wczoraj o 8:41
Golden Retriever Problem Wychowawczy !
11.02 o 14:32
11.02 o 13:25
11.02 o 13:15
Aerobiczna 6 Weidera - zbiorczy
27.01 o 18:56
Naturhouse opinie- korzystałyście?
22.11 o 10:12
14.01 o 21:11
27.01 o 19:01
9.07 o 2:34
Opinie o vericaust- sposoby na kurzajkę! Helpp!
7.11 o 21:08
Ubezpieczenie OC
Ubezpieczenie OC
Na pewno niektóre z was mają już prawo jazdy i orientują się w tych wszystkich zawiłościach ubezpieczeniowych. Jestem totalnym laikiem, jeśli chodzi o oc stąd me pytanie, gdzie się najlepiej ubezpieczyć? Każdy z rodziny/znajomych ma swój typ, ale dla spokojności ducha, chcę jeszcze popytać. Gdzie byście radziły się ubezpieczyć??
Ubezpieczenie OC
ja proponuje PZU
znana i sprawdzona firma
u mnie cała rodzina ma tam ubezpieczenie zarówno jak i auta to i do domu i polisę na życie jestem bardzo zadowolona z ich działalności..
( w sumie rodzice - bo ja tylko raz korzystałam z ubezpieczenia kiedy miałam wypadek i dostałam ładne odszkodoowanie ) Rodzice mieli dwa razy stłuczkę - raz daleko od domu i w przeciągu nawet nie godziny mieli zastępcze auto z pełnym bakiem i to nie byle gówno bo wypasione jakies nowsze = wiec polecam gorąco
Ubezpieczenie OC
ja wczoraj wykupiłam ubezpieczenie w biurze, przedstawicielka wyliczyła mi wysokosc ubezpieczenia w poszczególnych firmach, wybrałam najtańsza opcje, mam prawko nie cały rok wiec place bez zadnych zniżek, mianowicie zapłaciłam 870 zł w PTU, gdzie w link4 wyliczyli mi 1800, i oni uważaja sie za tania firme! eh!
Ubezpieczenie OC
Idź do biura ubezpieczeń, tam ci wyliczą najtańsze OC
Jeśli chcesz jakieś dodatki, typu:assistance lub AC, to radzę unikać Warty!!
Ubezpieczenie OC
A mój brat właśnie wybrał Link4, bo ze wszystkich firm oni zaproponowali mu najlepsze warunki... W MTU wymyślili chyba 250 zł więcej niż w Link4, nie mówiąc już o innych, bo to już był śmiech na sali.Cytat
bystrynka0507