Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Ubezpieczenie OC

21 wrz 2012 - 11:07:11

Na pewno niektóre z was mają już prawo jazdy i orientują się w tych wszystkich zawiłościach ubezpieczeniowych. Jestem totalnym laikiem, jeśli chodzi o oc stąd me pytanie, gdzie się najlepiej ubezpieczyć? Każdy z rodziny/znajomych ma swój typ, ale dla spokojności ducha, chcę jeszcze popytać. Gdzie byście radziły się ubezpieczyć??

Ubezpieczenie OC

21 wrz 2012 - 11:14:13

ja proponuje PZU :)
znana i sprawdzona firma:)
u mnie cała rodzina ma tam ubezpieczenie zarówno jak i auta to i do domu i polisę na życie:) jestem bardzo zadowolona z ich działalności..
( w sumie rodzice - bo ja tylko raz korzystałam z ubezpieczenia kiedy miałam wypadek i dostałam ładne odszkodoowanie ) Rodzice mieli dwa razy stłuczkę - raz daleko od domu i w przeciągu nawet nie godziny mieli zastępcze auto z pełnym bakiem i to nie byle gówno bo wypasione jakies nowsze = wiec polecam gorąco ;)

Ubezpieczenie OC

21 wrz 2012 - 11:16:18

ja wczoraj wykupiłam ubezpieczenie w biurze, przedstawicielka wyliczyła mi wysokosc ubezpieczenia w poszczególnych firmach, wybrałam najtańsza opcje, mam prawko nie cały rok wiec place bez zadnych zniżek, mianowicie zapłaciłam 870 zł w PTU, gdzie w link4 wyliczyli mi 1800, i oni uważaja sie za tania firme! eh!

Ubezpieczenie OC

21 wrz 2012 - 11:17:48

AXA Direct

Ubezpieczenie OC

21 wrz 2012 - 11:21:35

Idź do biura ubezpieczeń, tam ci wyliczą najtańsze OC:)
Jeśli chcesz jakieś dodatki, typu:assistance lub AC, to radzę unikać Warty!!

Ubezpieczenie OC

21 wrz 2012 - 11:24:47

Cytat
bystrynka0507
ja wczoraj wykupiłam ubezpieczenie w biurze, przedstawicielka wyliczyła mi wysokosc ubezpieczenia w poszczególnych firmach, wybrałam najtańsza opcje, mam prawko nie cały rok wiec place bez zadnych zniżek, mianowicie zapłaciłam 870 zł w PTU, gdzie w link4 wyliczyli mi 1800, i oni uważaja sie za tania firme! eh!