Obecnie rozmawiamy o:

dresy na ulice

gorący temat

tabernakula sklep

12 minut temu

zakupy internetowe

37 minut temu

Budowa domu

41 minut temu

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Ubezpieczenie OC

21 wrz 2012 - 11:07:11

Na pewno niektóre z was mają już prawo jazdy i orientują się w tych wszystkich zawiłościach ubezpieczeniowych. Jestem totalnym laikiem, jeśli chodzi o oc stąd me pytanie, gdzie się najlepiej ubezpieczyć? Każdy z rodziny/znajomych ma swój typ, ale dla spokojności ducha, chcę jeszcze popytać. Gdzie byście radziły się ubezpieczyć??

Ubezpieczenie OC

21 wrz 2012 - 11:14:13

ja proponuje PZU :)
znana i sprawdzona firma:)
u mnie cała rodzina ma tam ubezpieczenie zarówno jak i auta to i do domu i polisę na życie:) jestem bardzo zadowolona z ich działalności..
( w sumie rodzice - bo ja tylko raz korzystałam z ubezpieczenia kiedy miałam wypadek i dostałam ładne odszkodoowanie ) Rodzice mieli dwa razy stłuczkę - raz daleko od domu i w przeciągu nawet nie godziny mieli zastępcze auto z pełnym bakiem i to nie byle gówno bo wypasione jakies nowsze = wiec polecam gorąco ;)

Ubezpieczenie OC

21 wrz 2012 - 11:16:18

ja wczoraj wykupiłam ubezpieczenie w biurze, przedstawicielka wyliczyła mi wysokosc ubezpieczenia w poszczególnych firmach, wybrałam najtańsza opcje, mam prawko nie cały rok wiec place bez zadnych zniżek, mianowicie zapłaciłam 870 zł w PTU, gdzie w link4 wyliczyli mi 1800, i oni uważaja sie za tania firme! eh!

Ubezpieczenie OC

21 wrz 2012 - 11:17:48

AXA Direct

Ubezpieczenie OC

21 wrz 2012 - 11:21:35

Idź do biura ubezpieczeń, tam ci wyliczą najtańsze OC:)
Jeśli chcesz jakieś dodatki, typu:assistance lub AC, to radzę unikać Warty!!

Ubezpieczenie OC

21 wrz 2012 - 11:24:47

Cytat
bystrynka0507