Szkoda, że tak mało z nas wie o swoich prawach. Nie ma czegos takieog jak brak możliwości zwrotu lub wymiany przecenionego towaru. Prawo konsumenckie gwaratuje to nam. Tak sama jak sklepy które też nie przyjmują zwrotu towaru NOWEGO -
nam tu na myśli sklep Tally Weijl. Ostatnio kupiłam tam spodnie, jednak z domu już chciałam je zwrócić, 2 godz później poszłam do sklepu po czym sie dowiedziałam, że sklep nie ma zwrotów gotówkowych, tylko ewentualnie wymiana. Mało tego, prosze chociaz o nabicie pieniędzy na kartę, jak jest w Housie - niestety też nie robią tak.Poza tym pytam, gdzie widnieje informacja, że sklep nie ma zwrotów gotówkowych - to pani mi na to, że na paragonie! No ludzie rzeciez paragon dostaje jak juz kupie, wiec po co mi to???!
Także dziewczyny jak macie zamiar robić zakupy w sklepie TALLY WEIJL t ozastanówcie się2 razy - taka moja rada.
Za to polecam Stradivarius - tam nie ma zadnych problemów. Zrrot bez problemu, panie bardzo miłe.