Obecnie rozmawiamy o:

kosmetyki samochodowe

gorący temat

transportery taśmowe

godzinę temu

sprawdzony stomatolog

godzinę temu

sklep detailingowy

dzisiaj o 9:17

dresy na ulice

dzisiaj o 8:22

Studia online

dzisiaj o 8:09

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Życie bez pieniędzy.

25 mar 2012 - 12:15:14

hej.
Mam 20 lat,studiuję dziennie oraz pracuję.Praca ta jest dorywcza,polega na zapisywaniu się telefonicznie i wyjezdzie do fabryki 100 km od miejsca zamieszkania.Pracuję sie tam 8 lub 12 godzin za 60 lub 90 zł,zmiany tylko nocne. do tego dojazd trwa okolo 2 godzin. Moj problem polega na tym,ze to co zarobię nie jest moje...
Wszystko zabiera matka i odkłada na konto/lokatę.
Nigdy nie dostawałam kieszonkowego,jesli juz to tylko jakies drobne na jedzenie w szkole i jesli je kupiłam musiałam przynosic pragaon.
Nigdy nie było ze mna problemow,ze wydawałabym na alkohol czy fajki. Jestem spokojna,nie imprezuje,zawsze duzo się uczyłam.
Na poczatku gdy zaczełam tak pracowac bardzo się cieszyłam,ze wreszcie bede miec troche niezaleznosci,ale jak się szybko okazało nie moglam zalozyc swojego konta...Matka zrobiła mi straszliwą awanturę.Nie wiem co w nia wtedy wstapilo.Zaczeła krzyczec, PŁAKAĆ i wyzywać mnie. ja się nie odzywałam,a jej nie przechodziło. Pieniądze zaczeły wpływać na jej konto.Dodatkowo musiałam prowadzić notatnik w ktorym zapisywałam kazdy moj wyjazd. Ona co jakiś czas dokładnie go sprawdzała czy liczba wyjazdów zgadza się z zarobioną sumą...
W koncu miałam juz dosc tej pracy. Przez jakis czas przestałam jezdzic i wtedy patrzyła na mnie jak na lenia.