Obecnie rozmawiamy o:
Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Problem z wymianą towaru w sklepie.

05 paź 2011 - 18:40:36

dziwne, bo ja nie miałam z tym problemu parę razy... no ok, ale jeśli chłopina się umawiał ze sprzedawcą, to jak dla mnie to jest świństwo... szkoda, że nie wziął jakiegoś potwierdzenia tej umowy, bo tak to teraz jest słowo przeciw słowu...

Problem z wymianą towaru w sklepie.

05 paź 2011 - 18:40:57

do 30 dni przysługuje ci zwrot:)

Problem z wymianą towaru w sklepie.

05 paź 2011 - 18:46:34

oddajcie je po prostu i poszukajcie w innym sklepie... troszkę nierozsadnie Twój chlopak zrobił że uwierzył sprzedawcy a wiadomo żeoni zrobią wszystko żeby sprzedac:/

Problem z wymianą towaru w sklepie.

05 paź 2011 - 18:48:58

no to nie wiem, dziwnie. zazwyczaj pisze na paragonie lub w pudełku, że do iluś dni można zwrócić towar.
poczekaj na następną dostawę albo idź do sklepu i rzeczywiście poproś o kierownika, powiedz co i jak, że tak powiedział sprzedawca i zapewnił, że będą niebieskie i będzie można wymienić.

ale zupełnie nie rozumiem jaki jest sens kupienia czarnych, których nie chciałaś.. :D ale faceci to jednak mają swój tok myślenia :)

Problem z wymianą towaru w sklepie.

05 paź 2011 - 18:49:43

tyle że to nie wina sprzedawcy że niedoszły granatowe...

Problem z wymianą towaru w sklepie.

05 paź 2011 - 18:51:15

Cytat
mesy
Cytat
kasiarz141
wiesz, lepiej jakby nie brał tych czarnych i po prostu powiedział, że pójdziecie pogranatowe we wtorek...a tak to masz czarne...

no dokładnie. Po cholerę brał te czarne skoro i tak we wtorek szedł je wymienić...?
też mnie to zastanawia

Problem z wymianą towaru w sklepie.

05 paź 2011 - 19:21:16

Cytat
oryginal
Cytat
mesy
Cytat
kasiarz141
wiesz, lepiej jakby nie brał tych czarnych i po prostu powiedział, że pójdziecie pogranatowe we wtorek...a tak to masz czarne...

no dokładnie. Po cholerę brał te czarne skoro i tak we wtorek szedł je wymienić...?
też mnie to zastanawia

wziął wtedy te czarne tylko dlatego że chciał dać mi prezent w dniu urodzin a nie kilka dni po, a dodatkowo został zapewniony przez sprzedawcę że może wymienić. Sam ma swoją firmę i sklep więc wie po sobie jak to wygląda i on również robi zwroty i wymiany, nie sądził że ktoś może się wyprzeć mimo że umawiali się inaczej.

Cytat
Ayushi
tyle że to nie wina sprzedawcy że niedoszły granatowe...
wydaje mi się że jednak wina sprzedawcy bo wiedzieli że jest ktoś chętny na granatowe to wiedząc że przyjdzie do nich towar a ktoś czeka na te buty wystarczyło wykonać telefon do hurtowni czy skąd do nich przychodzą te buty i zaznaczyć by była choć jedna para granatowa w rozm 39. to tak samo jakbyś coś zamówiła, zapłaciła i by z dostawą nie przyszło, też byś mówiła że to nie wina sprzedawcy ? a zależałoby Ci na tym produkcie?

zwrot od 13 lat zależy tylko od dobrej woli sprzedawcy, i o tym wiem.

wybieram się do tego sklepu jutro i w razie problemów będziemy po prostu prosić o kontakt z kierownikiem, może on będzie bardziej ludzki i wyrozumiały niż sprzedawca, bo w końcu to on wprowadził nas w błąd

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

wesele kiedy się płaci w restauracji