Cytat
oryginal
Cytat
mesy
Cytat
kasiarz141
wiesz, lepiej jakby nie brał tych czarnych i po prostu powiedział, że pójdziecie pogranatowe we wtorek...a tak to masz czarne...
no dokładnie. Po cholerę brał te czarne skoro i tak we wtorek szedł je wymienić...?
też mnie to zastanawia
wziął wtedy te czarne tylko dlatego że chciał dać mi prezent w dniu urodzin a nie kilka dni po, a dodatkowo został zapewniony przez sprzedawcę że może wymienić. Sam ma swoją firmę i sklep więc wie po sobie jak to wygląda i on również robi zwroty i wymiany, nie sądził że ktoś może się wyprzeć mimo że umawiali się inaczej.
Cytat
Ayushi
tyle że to nie wina sprzedawcy że niedoszły granatowe...
wydaje mi się że jednak wina sprzedawcy bo wiedzieli że jest ktoś chętny na granatowe to wiedząc że przyjdzie do nich towar a ktoś czeka na te buty wystarczyło wykonać telefon do hurtowni czy skąd do nich przychodzą te buty i zaznaczyć by była choć jedna para granatowa w rozm 39. to tak samo jakbyś coś zamówiła, zapłaciła i by z dostawą nie przyszło, też byś mówiła że to nie wina sprzedawcy ? a zależałoby Ci na tym produkcie?
zwrot od 13 lat zależy tylko od dobrej woli sprzedawcy, i o tym wiem.
wybieram się do tego sklepu jutro i w razie problemów będziemy po prostu prosić o kontakt z kierownikiem, może on będzie bardziej ludzki i wyrozumiały niż sprzedawca, bo w końcu to on wprowadził nas w błąd