Obecnie rozmawiamy o:

Podatek

dzisiaj o 18:39

remont mieszkania - zwrot

dzisiaj o 16:20

Mity na temat soczewek

dzisiaj o 12:41

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

Jestem sama:( NIE CHCE!!

20 maj 2011 - 22:54:06

długo się wahałam żeby to napisac, ale już nie mogę.
Otóż mam chłopaka, już 2,5 roku ale to nie o niego chodzi, a może i po części tez...
dla niego odwróciłam się od wszystkich znajomych:( nie mam żadnej koleżanki nawet:( poza tym mieszkam kawalek od domu(pracuje, po studiach już) i wykluczone jest, ze odezwanie sie do nich cos zmieni, nie mam tu nikogo oprócz niego i ciągle wiszę mu na karku przez to:(( ciągle wypytuje za ile bedzie, caly czas dzwonie... on juz ma powoli dość i się nie dziwię.
Mieszkam w Lublinie, mam 23 lata i aż płakać mi się chcę jak widzę grupki dziewczyn, koleżanek:( czuję się okropnie i nie wiem co mam robić...
Co robić???:(( jeśli któraś z was też jest z lublina i ma podobnie niech się odezwie, bo ja już nie wytrzymuje

NIE ODWRÓCIŁAM SIĘ OD ZNAJOMYCH, po prostu spotykałam sie z nimi coraz rzadziej bo chłopak praca i odleglosc od domu... i tak minely 2,5roku i zoostałam sama, mam tylko jego. Nie zrobiłam tego przecież umyslnie, darujcie sobie takie komentarze, prosze



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-05-20 23:42 przez milk007.

zweryfikowana
Posty: 1.536
Ostrzeżenia: 1/5

Jestem sama:( NIE CHCE!!

20 maj 2011 - 22:57:49

Dlaczego zrywałaś ze wszystkimi kontakt?! :O Dla mnie to jest chore, jak można "dla faceta" rzucać wszystkie znajomości! Facet, to facet- nie ten to inny, przyjaciół się nie wymienia :/

Jestem sama:( NIE CHCE!!

20 maj 2011 - 23:00:34

Z pracy nie masz nikogo znajomego, z kim mogłabys wyjsc gdzies, pogadac? ;)

Jestem sama:( NIE CHCE!!

20 maj 2011 - 23:00:51

to nie było tak, że postanowilam zerwać, po prostu coraz rzadziej sie z nimi widywałam aż kontakt sie urwał, jest tez wina w tym ze do domu jezdze raz na 2 miesiace bo nie mam czasu:( to nie jest tak ze chciałam, że zrobiłam to umyślnie

Cytat
kasia23112511
Z pracy nie masz nikogo znajomego, z kim mogłabys wyjsc gdzies, pogadac? ;)

pracuję w sklepie, sama tam siedzę...



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-05-20 23:01 przez milk007.

Jestem sama:( NIE CHCE!!

20 maj 2011 - 23:03:29

tez sie tak czasem czuje, z tym ze u mnie to raczej tak, ze znajomi albo studiują w innych miastach, albo pracują, albo o zgrozo mają juz dzieci ;) ciezko znalezc czas !! :(

Jestem sama:( NIE CHCE!!

20 maj 2011 - 23:04:17

ja jestem z okolic lublina.nie mam podobnie ale moge pogadać na różne tematy :) jak masz gg lub będziesz chciała pogadać to odezwij się na priw:)
może w pracy poszukaj nowych koleżanek

Jestem sama:( NIE CHCE!!

20 maj 2011 - 23:09:27

U mnie jest tak,że teraz kończę szkołe a w klasie mam dziewczyny z wiosek niestety i nie ma jak się widywać i też ciągle z moim i jego kolegami;/ po innej szkole kontakt z tamtymi osobami się urwał.A ja siedzę cały tydzień jak głupi dzikus w domu na tym necie i nie wytrzymuję już psychicznie;/ nie mam nikogo!! ;/ też mam tak,że jak idę przez miasto oczywiście sama i widzę te grupki dziewczyn to już siadam psychicznie;/

zweryfikowana
Posty: 1.536
Ostrzeżenia: 1/5

Jestem sama:( NIE CHCE!!

20 maj 2011 - 23:12:54

Dziewczyny, jaki problem jest się skrzyknąć na szafowym forum i spotkać gdzieś? ;p Dla chcącego nic trudnego. ;)

Jestem sama:( NIE CHCE!!

20 maj 2011 - 23:12:56

Cytat
Judzia19
U mnie jest tak,że teraz kończę szkołe a w klasie mam dziewczyny z wiosek niestety i nie ma jak się widywać i też ciągle z moim i jego kolegami;/ po innej szkole kontakt z tamtymi osobami się urwał.A ja siedzę cały tydzień jak głupi dzikus w domu na tym necie i nie wytrzymuję już psychicznie;/ nie mam nikogo!! ;/ też mam tak,że jak idę przez miasto oczywiście sama i widzę te grupki dziewczyn to już siadam psychicznie;/

i akurat musisz tak daleko mieszkać??? ehhhhhh;)

Jestem sama:( NIE CHCE!!

20 maj 2011 - 23:15:13

spróbuj odnowić swoje stare znajomości może akurat ktoś z nich też przebywa w Lublinie
a jak nie to postaraj się znaleźć nowych
nie warto poświęcać życia towarzyskiego dla faceta
wiem co piszę bo sama miałam podobną sytuację
nieważne czy jesteś z nim 1 , 2 czy 5 jeśli go naprawdę kochasz to nie unieszczęśliwiaj się i porozmawiaj z nim o tym
jeśli cie kocha na pewno zrozumie i pomoże

Jestem sama:( NIE CHCE!!

20 maj 2011 - 23:17:31

jesli ktoras dziewczyna jest z lodzi i chce sie spotkac to pisac na prv:)pozdrawiam

Jestem sama:( NIE CHCE!!

20 maj 2011 - 23:20:43

Cytat
milk007
Cytat
Judzia19
U mnie jest tak,że teraz kończę szkołe a w klasie mam dziewczyny z wiosek niestety i nie ma jak się widywać i też ciągle z moim i jego kolegami;/ po innej szkole kontakt z tamtymi osobami się urwał.A ja siedzę cały tydzień jak głupi dzikus w domu na tym necie i nie wytrzymuję już psychicznie;/ nie mam nikogo!! ;/ też mam tak,że jak idę przez miasto oczywiście sama i widzę te grupki dziewczyn to już siadam psychicznie;/

i akurat musisz tak daleko mieszkać??? ehhhhhh;)
No właśnie..trudno odnowić znajomości po 3 latach..poza tym wszyscy idą teraz na studia a ja w czerwcu kończę zawód fryzjer i idę do pracy..może tam kogoś poznać.Nie należę do osób odważnych poza tym i trudno mi podejść do obcej osoby i zagadać;/ tak mi ciężko ;( więc znam ten ból autorki wątku.

Jestem sama:( NIE CHCE!!

20 maj 2011 - 23:22:48

Cytat
milk007
długo się wahałam żeby to napisac, ale już nie mogę.
Otóż mam chłopaka, już 2,5 roku ale to nie o niego chodzi, a może i po części tez...
dla niego odwróciłam się od wszystkich znajomych:( nie mam żadnej koleżanki nawet:( poza tym mieszkam kawalek od domu(pracuje, po studiach już) i wykluczone jest, ze odezwanie sie do nich cos zmieni, nie mam tu nikogo oprócz niego i ciągle wiszę mu na karku przez to:(( ciągle wypytuje za ile bedzie, caly czas dzwonie... on juz ma powoli dość i się nie dziwię.
Mieszkam w Lublinie, mam 23 lata i aż płakać mi się chcę jak widzę grupki dziewczyn, koleżanek:( czuję się okropnie i nie wiem co mam robić...
Co robić???:(( jeśli któraś z was też jest z lublina i ma podobnie niech się odezwie, bo ja już nie wytrzymuje

widzę, że mamy podobne sytuacje, też czuję się samotna, mimo, że mam chłopaka, i ja również pracuje w sklepie. Przykre to jest..

Jestem sama:( NIE CHCE!!

20 maj 2011 - 23:31:13

Poodnawiaj stare znajomości, poznaj nowych ludzi. Też tak miałam. 2,5 roku związku, nagle się rozstaliśmy i tez się zorientowałam, że wszystkie moje znajomości na bok odsunęłam i nawet nie mam z kim pogadać. Z dwa miesiące od tego czasu minęły a ja marzę o tym żeby wreszcie odpocząć, bo ciągle gdzieś z kimś jestem i nie mam czasu żeby nawet się wyspać ;) Przez te 2,5 roku nie spotkałam się z tyloma ludźmi co teraz tygodniowo się spotykam. Tak więc głowa do góry :) A jak w pobliżu nie ma żadnych osób godnych uwagi to zapisz się na jakiś basen, tańce, wyjdź gdziekolwiek, byle do ludzi ;)

Jestem sama:( NIE CHCE!!

20 maj 2011 - 23:34:03

Nie wiem jak ci pomóc, bo nie wyobrażam sobie dopuścić do takiej sytuacji...

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

nawałnica i gradobicie -.-