Obecnie rozmawiamy o:

Zalanie mieszkania

gorący temat

Klimatyzator

43 minut temu

Biżuteria na prezent

godzinę temu

Egzema na twarzy

godzinę temu

Kwiaty w domu.

dzisiaj o 10:02

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

zszokowana

10 kwi 2011 - 18:31:36

hej dziewuszki! ;D

czy któraś z was zagląda czasem na strone www.wiocha.pl ? bo ja weszlam przypadkiem i to co pokazuja tam "hot" 14 i nie tylko troche mnie zszokowało ;/

niezweryfikowana
Posty: 361
Ostrzeżenia: 1/5

zszokowana

10 kwi 2011 - 18:34:09

jezu ale fun:)

zszokowana

10 kwi 2011 - 18:35:06

Weszłam tam raz, jeden ze znajomych miał gdzies linka wklejonego. To co zobaczyłam, było delikatnie mówiąc niesmaczne ;/ To samo co z nk-demotywatory.... Zastanawiam się, co czują rodzice tych osób na zdjęciach. Bo ja to bym się zastanawiała, czy dobrze swoje dzieci wychowałam, ale z drugiej strony, czy to jest ich wina...? No ale jak widać różni są ludzie. Dla mnie niesmaczne są takie widoki i smutne ;/



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2011-04-10 18:40 przez komiczka.

zszokowana

10 kwi 2011 - 18:36:39

Ale się uśmiałam xD Jak widać debili nie brakuje xD Głupich nie sieją,sami się rodzą...

zszokowana

10 kwi 2011 - 18:36:46

widziałam nawet dziś na to weszłam... i szok!
masakra!

POMÓŻCIE proszę : :)
http://forum.szafa.pl/36/2975635/2975635.html#msg-2975635

zweryfikowana
Posty: 1.449
Ostrzeżenia: 1/5

zszokowana

10 kwi 2011 - 18:37:00

Czasem oglądamy sobie z mężem... Puste te gówniary i w zasadzie nie tylko gówniary, bym taką dziewę zgarnęła i doprowadziła do porządku. Dajcie spokój co one sobą reprezentują?

zszokowana

10 kwi 2011 - 18:38:43

ogladam to czasami no i zastanawiam sie gdzie tacy ludzie sie uchowali, bo u mnie w małym miasteczku ludzie wyzwali by ich od kosmitów, w sumie niektorym nieduzo do nich brakuje, no i te kobiety po 40tce w bieliznie... ;/

zszokowana

10 kwi 2011 - 18:38:51

Nie byłam, ale chyba się skuszę :)

zszokowana

10 kwi 2011 - 18:39:23

Jak ja tam weszłam i zobaczyłam jakie ludzie dają fotki na nk to zwątpiłam w ludzi.

A już na pewno nie wiedziałam że tyle ludzi jest chorych na ekshibicjonizm, albo dziewczyna myśli że jak wstawi sobie zdjęcie grzebiącego w jej majtkach chłopaka to wszyscy pomyślą hmmm faktycznie się kochają :D

zszokowana

10 kwi 2011 - 18:40:28

Widziałam to i nie potrafie do dziś zrozumiec co kierowało tak naprawdę tymi ludźmi :/

Proszę o pomoc

zszokowana

10 kwi 2011 - 18:40:31

Niektóre fotki są wprost obrzydliwe...Ale wiecej jest do pośmiania się:)

zszokowana

10 kwi 2011 - 18:41:10

mnie tylko zastanawia co by powiedzieli rodzice jakby ktos podesłał im linka z fotkami córki ..

zszokowana

10 kwi 2011 - 18:45:59

kiedys tam weszłam haha :)

zszokowana

10 kwi 2011 - 18:48:49

Gdyby moja mama powklejała sobie takie zdjęcia na nk, to nie dość, że usunęłabym swoje konto to jeszcze jej ;p
Zresztą, moja mamusia jest elegancka osobą i nigdy nie wpadłaby na taki pomysł :) Dzięki Bogu! ;D

zszokowana

10 kwi 2011 - 18:53:13

to moje uzależnienie wchodze jak na razie codziennie:P

Przykro nam, ale tylko zarejestrowane osoby mogą pisać na tym forum.

następna dyskusja:

nago w saunie?