Obecnie rozmawiamy o:

Budowa domu

gorący temat

polecany dentysta

dzisiaj o 19:02

elektryka sklep

dzisiaj o 18:57

wakacje last minute

dzisiaj o 18:41

Jakie marki ? - Kosmetyki.

dzisiaj o 18:28

Szafa.pl na Facebooku
Ciekawe wątki
Aktywne użytkowniczki

witajcie,

wczoraj zadzwonił do mnie kolega który pracuje na budowie,że u nich koło firmy okociła się koteczka i wydała na świat 5 maluszków

maluchy są jeszcze małe ale pod koniec czerwca będą szukały nowych kochającyh właścicieli ,pełnej miski,miłości i swojego Pana

zatem moje pytanie może któraś z Was chciałaby adoptować pociechę na całe życie?

nie jestem laikiem w tych sprawach bo nie jednego kotka oddałam za umową adopcyjną i wyleczyłam

wiem,że na razie to małe ślepe oseski więc muszą być przy matcce około 5 tygodni jeszcze pod koniec czerwca będą szukały sobie nowego bezpiecznego miejsca

jeśli któraś z Was była była zainteresowana zapraszam

koljne zdjęcie za około 2 tyg niech małe troszkę podrosną i oczka otworzą

Chyba,że macie kogoś zaufanego w znajomych kto by był zainteresowany adopcją to też proszę o kontakt.



Może daj bezplatne ogloszenie na portalu tablica tam zaglada duzo osób.
Powodzenia, mam nadzieję, ze znajdą dobre domy.



Zmieniany 1 raz(y). Ostatnia zmiana 2013-05-23 22:51 przez aster.

Oczywiście dałam na tablica.pl wrzucę jeszcze na gumtree.pl i inne portale ogłoszeniowe.
bardzo mi zależy by nie zginęły pod kołami na ruchliwej ulicy

Podbijam ogloszenie- by kociaki znalazły domy a nie zgineły pod kołami!

daj ogłoszenie u siebie na stronie miasta, tablicy, czy cos :) ja rok temu przygarnęłam takiego małego kociaka, normalnie jak z dzieckiem, wstawać w nocy, karmić, lulać :) ale miło wspominam ten czas, uratowałam kotka skazanego na śmierć, teraz ma super życie.mam psa, musiałam oddać kotka gdzie indziej, ale często ją odwiedzam :) powodzenia w szukaniu domku

zweryfikowana
Moderator szaf
Posty: 13.992

Cytat
aster